30 Ocak 2012 Pazartesi

İstanbul'da oral problemler

Üst üste kötü haberler alıyorum minnoşlar.

Önce Taksim Gezi Parkı'nın, Topçu kışlası olacağı haberiyle bir ürperdim. Buranın adının topçu kışlası konulmasını bizlere bir göndermeme mi onu anlamadım (Ay biz askere bile gitmiyoruz ne kışlası ayol!). Geçenlerde Taksim Gezi Parkı'nı şöyle bir ziyaret ettiğimde çalıların da kesilmiş olduğunu gördüm. En az peruksuz bir Erol Evgin gibi parlamıştı ortalık.

Sonrasında da İstanbul sınırları içinde kalan köfte sinemalarından birine Kartal'dakine polisin baskın yaptığı ve fuhuş suçlamasıyla madilik çıkardığını öğrendim. Ay polisler işleri güçleri yok, 10 TL vermişler müşteri gibi içeri girmişler, iki oral vakası tespit edip, birbirlerine mesaj çekerek ışıkları yaktırmışlar, içerideki herkesi göz altına almışlar.

http://www.cumhuriyet.com.tr/?hn=311792&utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter

Ay sanırsın CSI Kartal. Bu enerjilerini başka şeye harcasalar memleket biraz daha az Gotham City olur.

Bu durum üzerine ben şimdi devlet büyüklerimize bir soru sormak istiyorum: Peki her yeri kapatıyorsunuz, sinemaları basıyorsunuz, çalıları buduyorsunuz, Taksim Gezi parkı'nı yoluyorsunuz.. eee hoş anladık da.. Memleketteki lubunyalar olarak bizim de bir oral hayatımız var.

Peki bu durumda biz nerede ağzımıza alıcaz?


Madem durum böyle devlet bize bir yer göstersin. "Bakın lubunyalar, burası kurtarılmış bölge. Gidin burada ağzınıza alın" desin

Yani lütfen Lambda'yı, Kaos'u göreve çağırıyorum. Bu duruma bi çözüm bulsunlar. Şu anda İstanbul'da ağzımıza alacak yer kalmadı. Gay'lerin özgürleşmesini sonraya bırakalım. Bu soruna bir çare bulun lütfen.

Aaa bu ne yahu? Devlet bizi resmen bizi kayganlaştırıcı kullanmaya teşvik ediyor. Avrupalı gayler gibi.
Oral hakkımı geri istiyorum.

kisses

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder