4 Kasım 2011 Cuma

Dark room'da travma



Ablanız her yere minnoşlarım. Şimdi de sizlere Amsterdam dark room'larından bildiriyorum. Oradan buraya uzanan acıklı bir hikayeyi anlatacağım.

Malum ülkemiz gay'lerinin yurt dışı sevdaları pek bitmez. Kürdüyle, Laz'ıyla her biri ayrı bir penis boyuna ve koca taşaklara sahip bu topraklarda yedikleri yetmez ve ellerinden geleni ardına koymayarak kendilerini bir de Hans'ların John'ların memleketine atmak için her şeyi yaparlar.

Bu yurt dışına çıkış yollarından biri de genç gay'lerimiz için, bir aktivist örgüte kapağı atıp, seminer olsun konferans olsun gezme yolları kovalamaktır. İşte Boğaziçi Üniversitesi'nde okuyan zeki bir arkadaşımız da bu yollardan biriyle kendisini Amsterdam'a atmayı başarmıştır.

İlk yurt dışı deneyimi olduğu için aşırı heyecanlıdır ve içi içine sığmaz bu kızın.

Konferanslar biter kızımız harçlıklarını birleştirip bir iki gün daha Amsterdam'da kalıp o bar senin bu bar benim gezme peşindedir. Ve en sonunda yolu kentin meşhur barlarından birine düşer. Bir kaç içkiden sonra da kendini her meraklı Türk gay'i gibi dark room' atar.

Efendim o sike köfte, bu taşağa avuç derken en sonunda birinde karar kılar. Gayet kalın, pürüzsüzdür ve kızımızın hoşuna gider ve haşince ağzına almaya başlar. Fakat biraz fazla sertçe almış olacak ki ağızdaki organın sahibi beyden şöyle bir ses çıkar:

"Dikkat et kıreceksin".

Evet, Türk Türk'ü bu seferde dark room'da bulmuştur. Biraz daha takılırlar sonra da sikin sahibi der ki "Gel sana bir içki ısmarlayayım" Genç gay kızımız kabul eder. O zaman kadar karanlıktan dolayı birbirlerinin yüzlerini henüz görmemişlerdir dark room'dan çıkmak üzerelerken sikin sahibi der ki "Yalnız yukarı çıkınca şok şaşıracaksın"

Dark room'dan çıkarlar barın ilk ışıkları yandığı anda Boğaziçi'li gay'imiz az önce ağzına aldığı sikin sahibini görünce gerçekten şok geçirir.

Çünkü karşısında olanca güzelliğiyle Kuşum Aydın durmaktadır.

kisses

31 yorum:

  1. "Yalnız yukarı çıkınca şok şaşıracaksın"i kuşum aydın aksanıyla yazman gerekliydi madicim. "şaşiriceksiiiğn" şeklinde.

    YanıtlaSil
  2. Ebesinin amı!

    YanıtlaSil
  3. ahahahahahahahah ay aydına süpet alıkan o zavallı kız gayliği falan bırakır artık! Kız sana kendisini koliletmekle aynı şey bu! allah seni napsın.

    YanıtlaSil
  4. kırceksin hahahahahahahaha

    YanıtlaSil
  5. Şok şaşırdım o kadının siki mi varmış?

    YanıtlaSil
  6. ayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy madilikkk!! İntihar ederdim!

    YanıtlaSil
  7. Kadına iftira atmaya utanmıyormusun Madi? aaaa çok ayıp uslu kızım!

    YanıtlaSil
  8. ayol aydının similyası but muymuş?hayatta inanmam

    YanıtlaSil
  9. madi sana hic yakistiramadim, zira bu hikayedeki kurgun yanlis tatlisi. arastirmaci kahpeligini gelistirmen gerekiyor minnosum. biz eski guvenilir madi'yi ozluyoruz.

    YanıtlaSil
  10. ahahahahahahaha delirdim,madiciğim harikaydı bu yazı.Üzüldüm boğaziçili kızımıza.

    ahahahaha halen gülüyorum...

    YanıtlaSil
  11. but lol ayol.
    nerden aklına geldi bu fıkra.halka açık kadınların maceralarından sıkıldık bize biraz sikendal ver bebeyim

    YanıtlaSil
  12. epeydir burata yazmadığından belliydi memlekette olmadığın. kendine boğaziçili kız yakıştırması sırıtmış. senim giresun kirazı olduğunu biliyoruz. kuşum'la yaptıklarını da öğrenmiş olduk böylece. sırada kim var?

    YanıtlaSil
  13. amma attın ha, utanmasan cemil ipekçi yazacaksın

    YanıtlaSil
  14. oha madi ilk defa direk isim verio demek ki aydından ii bi tekme yemiş

    YanıtlaSil
  15. Iyy midem kalktı, sen git ta oralarda bula bula onu bul..Bir gün İbrahim Çelikkol falan da bana düşşe ne şık olcek..

    YanıtlaSil
  16. pürüssüs..ahahaha

    YanıtlaSil
  17. oha. senin kulağına kadar nasıl geldi bu hikaye! ulan bizde anlatıyorduk arkadaşımız başına geldi diye şimdi herkes anlatır atrık bizim bi arkadaş vardı amsterdama gitmiş falan filan...

    YanıtlaSil
  18. bu hikaye simdiden efsane oldu. herkes birbirine forwardliyor. meger kaynak burasiymis.

    YanıtlaSil
  19. osman sınavdan bahsetsen, adam yetenek avcısı (!) ibrağam çelikkol'u da keşfetmiş

    YanıtlaSil
  20. yukarı çıkınca çok şaşırceksın demiştir o

    YanıtlaSil
  21. inanmadım nokta

    YanıtlaSil
  22. aydın pasif değil miydi ayol? :D

    YanıtlaSil
  23. Kushum Errkek olduya ayol Haberiniz mi yok ? Lol

    YanıtlaSil
  24. yazdıklarınıza sıçtım gülmekten...167lik aydında 18cm similya ha?mucize gerçek olmuş...kendini koliletirken o o o o o na na na na diyen gacı süpet mi yaptırmış.ohannes :)))

    YanıtlaSil
  25. clara abla peki buralı aktivistlerin avrupalardaki hetero hayatları? onları yazsana

    YanıtlaSil
  26. aydının similyası anlattığın gibiyse bende ayıya dayı derim ama hiç inandırıcı gelmiyor bacım

    YanıtlaSil
  27. kız bana bak manyak karı :D ay kırıceksin de bi boklar olduğunu sezmiştim ama yağni amcaoğlu veya yakın arkadaş gibi bişi bekliodm ben

    YanıtlaSil