24 Ağustos 2011 Çarşamba

Resimdeki kadını bulun



20 yorum:

  1. sen yoksun ki karede ama. bulamıyoruz.

    YanıtlaSil
  2. önden 2. sıradaki pek bi hanım hanımcık oturmuş; buldum, o!

    YanıtlaSil
  3. Tarkan değil mi o?

    YanıtlaSil
  4. 21 gün askerlik yaptı götten. bi sikim yaptırmıyolar bunlara; tek yaptıkları fotoğraf çektirmek

    YanıtlaSil
  5. adsız bir yorumcu demiş ki "sen yoksun ki karede ama. bulamıyoruz." lafını. Amacımız basitliği geri getirmek tatlım, embesilliği değil.

    YanıtlaSil
  6. Yakalarsam... Muck muck

    YanıtlaSil
  7. 24 Ağustos adsızında biraz beyin amcıklaması sendromu var herhalde. Espriye bak amk. Hiç bayılmadığım incicilerin dediği gibi "Liseli detected"

    YanıtlaSil
  8. ay kabak gibi tarkantoş :)

    YanıtlaSil
  9. asker üniforması fantazilerime bir balta da sen vur madi, hadi vur hiç acıma

    YanıtlaSil
  10. bunların hepsi kadın ayol.
    hepsini ben çatır çatır...
    neyse.
    elitiz şurda.

    YanıtlaSil
  11. askerde vermiştir bu

    YanıtlaSil
  12. madi sen askerlk yaptin mi

    YanıtlaSil
  13. ayakta soldan dördüncü olan, kralın bayık vj'i gezegen mehmet değil mi ayol?

    YanıtlaSil
  14. ayyyyh bakıyorum bakıyorum bulamıyorum tarkanı...asker kıyafetleri içinde erkeğe mi benzedi ne?

    Gözüme attırılmışçacına kör oldum, ışık yardımcım olsun.

    YanıtlaSil
  15. askerden sonra, musti sandal ile hamam sefası yapmışlar. çok merak ediyorum

    YanıtlaSil
  16. ayaktaki sıranın en sağındakinin anası az daha uğraşaymış, bir yiğit özşener çıkaracakmış gibi.

    YanıtlaSil
  17. bu resimdekiler bana çok tanıdık geldi. malatya şöför okulu 283 kısa dönem değil mi? ben de o alayda kısa dönem askerlik yaptım? madi calara tertip miyiz yoksa?

    YanıtlaSil
  18. Sol baştan 9. Tarkan diye tahin ettim.

    YanıtlaSil
  19. kadınları askere alıyorlar mıydı yoksa askerlere moral olsun diye aç aça mı gitmiş:))

    YanıtlaSil