19 Ağustos 2011 Cuma

Beyoğlu belediye Madi Clara'nın da masasını kaldırdı



Sabah madiliğim geri tepti minnoşlarım.

Beyoğlu Belediye'sinin ramazan güllacı gibi nur yüzlü Belediye Başkanı'na çok masum bir soru sormuştum halbuki: Yarın akşam bir nişan var. Saçlarınızı nerede fönletiyorsunuz.Aynı modelden istiyorum.

Genelde böyle sorularıma muhattap alamam ama tarihte bir ilk oldu. Güllaç yüzlü, doğuştan fönlü Belediye Başkanımız ise cevap vermiştı. Yani Madi Clara tarihindeki ilk resmi muhattabını aldı

Başkanın yanıtı ise en az kendisi kadar tatlıydı:

Sizin gibi tatlı dilli, güzel bakışlı bir insaın fön çektirmeye ihtiyacı olamaz. tatlı haliniz yeter.

Sonra ise ne olduysa oldu, hemen geri adım atıp. Yazdığını sildi. Olsun ama. Hızlı Madi Clara okurları screenshot almayı o sırada başardılar....Kayıtlara geçti mi geçti.

Ben iyilik bilir insanım, elbette bunun altında kalmayacağım. Bu seneki Man of the Year adaylarım arasına Ahmet Misbah beyi ekliyorum. Selahattin Demirtaş'ı tahtından edebilecek mi sene sonunda göreceğiz.

Beyoğlu Belediye başkanı ilk resmi gay açılımını bilerek ya da bilmeyerek yaptı. Ona o meşhur kisses'larımdan birini yolluyorum buradan. Kocaman.

Kissesssssss canım.... Senin dışa dönük doğal fönüne kurban....

13 yorum:

  1. Ayol senden korkulur...

    YanıtlaSil
  2. abla tutar mı bu seni?

    YanıtlaSil
  3. sabah huysuzlugum ucuverdii

    YanıtlaSil
  4. zannedersem kim olduğunu bilmeden yazdı, misvak bey :)))

    ben sana söylim; kasımpaşa'daki demircan oteli'nin kuaförüne gidiyor :))

    YanıtlaSil
  5. pederi alirıza demir john "islama göre cinsel hayat "diye bir kitap yazmıştı

    YanıtlaSil
  6. al sana hayatının videosu: http://youtu.be/pVbnqk00xJE

    YanıtlaSil
  7. tatlı dilli demiş... dikkatimi çekti...

    YanıtlaSil
  8. Oray tekrar başlamış bakıyorum seni yalamaya

    YanıtlaSil
  9. başkanımız bir tane! onun gibi tatlısı dünyada yok.. selahattin demirtaş magandası nedir ayol? paçozluk. mukayese götürmez.

    YanıtlaSil
  10. ahahah gün karısı sıtayla

    YanıtlaSil
  11. tweetini sildiğine göre sözlerini geri almış demek

    YanıtlaSil
  12. fon demiş ayol.
    fön değil.
    saksafon'u kısaltmış.
    heyecan yapıyosunuz siz de.

    YanıtlaSil