22 Temmuz 2011 Cuma

Sultans of the dance

17 yorum:

  1. Kim bunlar madi?

    YanıtlaSil
  2. artık gay cluplerde su usr cıkarma yasaklansın ter kokusundan bayılıyoruz ya!!!hetero mekanlarında zaten kımse ustunu basını cıkarmıyor

    YanıtlaSil
  3. ee kim bu bu foto ne anlatıyo aydınlatsın biri

    YanıtlaSil
  4. kim bunlar tanıyamadım

    YanıtlaSil
  5. bu resimdekiler kim?

    YanıtlaSil
  6. Koca Kafa..Allam bu kadar koca kafali bir kadin daha goreniniz var mi? Hakan kadini Guinnes'e gondericem ben bunu.

    YanıtlaSil
  7. bu kim la ?

    al sana hediye
    http://www18.gazetevatan.com/fotogaleri/resim.asp?kat=8&page_number=19

    YanıtlaSil
  8. Madi çok baydın artık, ne boktan haberler anacım bunlar. Bi bak ilk yazdıklarına bi de şimdi sıçtıklarına, aynanın karşısına geç ve "ben dünyanın en gözel garısıyam" diyerek motive ol. Titre ve kendine gel. Şöyle taşşaklı bişeyler bekliyoruz senden, tüm taşşaklı hanımlarımızın şanına uygun :)

    YanıtlaSil
  9. minnoşum bu ara performans sıfır nerde o eski yeri göğü sarsan dedikodular.

    YanıtlaSil
  10. tack_fak@...... (taksim tatlı CD)
    niye yayınlamıyosun yiitcim mesajımı? madem utanicaktın kendinden ne diye açıyon fake msn adresleri?

    YanıtlaSil
  11. Fotoğraftaki kim ki?Anlamadım ben madicim:(.

    YanıtlaSil
  12. şey ayol bu. büyük zenginlerden . bilmem ne dinçkök değil mi ya. bıyıklardan tanıdım.

    YanıtlaSil
  13. kim ulan bu söylesene

    YanıtlaSil
  14. Yahu bana da aynı Ferhan Şensoy gibi geldi ayol. Ama tam anlayamadım ki...

    YanıtlaSil
  15. evet yahu kim bu söylesene artık

    YanıtlaSil
  16. Son Devran Caglar!!

    YanıtlaSil