4 Temmuz 2011 Pazartesi

Sinan Akçıl'ın dar pantalon tutkusu




Beni çok şaşırtan bir başka dedikodu sevgili minnoşlarım.

Bebe maması reklamı kılıklı, son dönem varoşlarının yeni gözdesi Sinan Akçıl'ın üçüncü bacağı olduğunu biliyor muydunuz?

Ben öğrendim inanamadım. Ama test edilmiş onaylanmış. Akçıl, üçüncü bacağını pantalonuna sığıdırmak için neredeyse katlayıp içeri yerleştiriyormuş.

Ama bu durumdan rahatsız olduğunu da söyleyemeyiz. Tam tersine Akçıl, pantalonun önü iyice belli olsun özellikle dar pantalonlar giymek istiyormuş. O darlıktan üçüncü bacağının fışkırması pek hoşuna gidiyormuş.

Bu karıların bu adam için neden birbirlerini yoldukları şimdi anlaşıldı aslında.

Ama bir yandan da değil üçüncü kulağının arkasından bile beşinci bacak çıksa yine de tutmaz. Dişler ve ağızda bir problem var özellikle de o gülüşü beni kustruruyor.


Belki kafasına kese kağıdı geçirirsek ancak o zaman olabilir.

17 yorum:

  1. Çok komiksin hiç dikkatimi çekmedi. 3. ayağın burunla alakası var;koca dişlerle değil.

    YanıtlaSil
  2. oben hanımın buna bu yüzden mi zaafı var?

    YanıtlaSil
  3. ahahahaha orospu seni. yok varoşmuş yok bebek mamasıymış. oğlan naber dese donunu indirip sikinin üzerine atlican di mi?

    YanıtlaSil
  4. Onewishzgr :Haberi birinci agızdan dogruluyorum :))

    YanıtlaSil
  5. gülerken ağzı salgalanıyor böyle bir afacanlık havaları

    YanıtlaSil
  6. ayy yok kızz, hiç 3 bacaklı gibi durmuyor; seni kandırmış olmasınlar :D

    YanıtlaSil
  7. Onda bırak 3. kolu, at yarrağı olsa bi boka yaramaz. Şaşkaloz.

    YanıtlaSil
  8. ayol bunu birinden duymaya ne gerek var resimlerinde bi kafa çıkartıp el sallamadığı kalıyo zaten. nerdeyse bütün resimlerinde bi tepecik var adamın.

    YanıtlaSil
  9. Haddiiii canımmm. Ben baktım baktım göremedim. Test sürüşüne çıkanlara sormak lazım...

    YanıtlaSil
  10. arkadan da cok guzel goruntu, tam tokatlik-isirmalik-yalamalik...

    YanıtlaSil
  11. Ben de arka profille ilgili yoruma katılıyorum, hem doggy style takıldığında dişlerini de görmüyosun. Sorun yok yani :)

    YanıtlaSil
  12. tesadüfen buasy fayı buldum.. sanırım aranızda bu koe adunn bilgili olan benim. üçüncü bacağı filan yok:) ancak gayet şekilli ve güzel bir ufaklığı var ve maalesef kullanmıyor:) kıalzr ve pasifler başka kapıya..

    YanıtlaSil
  13. ay o değil de demet akalın ın güzelim çocuk gaymiş dediği kim acaba?? onu yazsana madi

    YanıtlaSil
  14. adsız 18:54 ben de de var 3.ayak..tam sac ayağı bana ulaş ;)

    YanıtlaSil
  15. fotograftaki pozda da az once gotunu parmakladigi elini koklar gibi.

    YanıtlaSil
  16. ay bundan 3 değil 5 ayak olsa ne yazar?
    kıllı değil, göbeği bile yok.
    ayh.

    YanıtlaSil
  17. 24 TEMMUZ 2011 16:21 adsız yediğin içtiğin senin olsun gördüklerini anlat.ne ayak nasıl tanıştınız. yoksa sana da mı şarkı sıçtı

    YanıtlaSil