2 Nisan 2011 Cumartesi

Skandal!!! Şehri sarsan uyuz paniği

Burasının siz sevgili gay ve kız kardeşlerimiz için beni düşünüp mastürbasyon yapacağınız bir platform olmasından öte, aynı zamanda memlekette olan her konuda bilgilendireceğim bir bilgi deposu olmasına da özen gösteriyorum.

İstanbul gay'leri son bir kaç aydır pek dertli. Çünkü şehirde veba salgını gibi bir uyuz yayılmış durumda. Herkes hatır hatır kaşınıyor. Bunun nedenini önce aşırı sekse bağladım. Oralarda burlarda herkesle düşüp kalkılıyor.

Ama sonra başka bir tuhaflık olduğunu fark ettim. Sayı çok fazla ve çok seks yapmayan insanlarda da uyuz başlamış.
Bunun üzerine bir araştırma başlattım ve ulaştığım sonuç gerçek bir skandala bağlandı.

Bu uyuz kentin sıkışık tepişik gay kulüplerinden birinden yayılmaya başlamış. Dark room olanından. Tüm belirtiler o adresi gösterdi. Uyuz dark roomda başlayıp, kabalık dans pistinde sürtündükçe tüm gayler biribirine geçirmeye başlamış.

Ama dikkat edin kızlar!

Bir de çok komik bu olay değil mi? Ay şekerim batı medeniyetlerinde de dark room var ama kimse uyuz kapmıyor. Sizin neyinize dark room. Doğru Taksim Gezi Parkı'na.

9 yorum:

  1. ne spastik karısın madi. batı medeniyetlerinde de dark room varmış da kimse uyuz kapmıyomuş. Darkroomlardan HIV falan kapmış olsaydık daha mı medeni bir topluluk olacaktık? ahaha hiv in uyuz out! Komik olay sensin şıllık :p

    YanıtlaSil
  2. yeterki sen yazmaya devam madiciğim biz uyuz oluruz merak etme ....

    YanıtlaSil
  3. kaşıntımın kaynağını da öğrenmiş oldum, bi daha girersem o dark rooma 2 olayım ayol

    YanıtlaSil
  4. siz gayler sadece hamamlarda sex yaptıklarınız için o mekanı karalamaya başlamışsınız ama unutmayın meyve veren agaç taşlanır...sayın madi claraya SORUN LÜTFEN 1 SENE ÖNCE NEDEN TUTUKLANMIŞ VE İÇERDE KALMIŞ 6 AY KADAR BENCE KİMSEYİ KARALAMASIN YALAN YALNIŞ KENDİSİNİ O ODADA SEX YAPARKEN BEN ÇOKK GÖRDÜMM SANIRIM ARTIK KENDİSİNE PARTNER BULAMIYOR O YÜZDEN O MEKANI KÖTÜLÜYOR...HAA BU ARADA UYUZ OLANLARA SORUN HAMAMDAN YADA VAROŞ AGAÇ GÖLGELRİNDEN YADA UCUZ OTELLERDEN KURTULSUNLAR OZAMAN UYUZ OLMAZLAR

    YanıtlaSil
  5. Madi! Gızzz party filan yokmu bu ara ?

    YanıtlaSil
  6. şekerim sana bomba bi dedikodum var ama nerden yazmam gerekiyo bilemedim

    YanıtlaSil
  7. 23.11 haklı kızlar

    YanıtlaSil
  8. serkan cım agac golgelerını parkları kucumseme gaylerın en favorı yerlerıdır ben nıce lux otellere gıdıp calı dıbınde veren kısıler bılırım mucuksbu arada sen benım arkadasımsın

    YanıtlaSil
  9. serkan verince outdooor sex oluyo başkası yapınca cayır cımende sıkısmıs oluyo dimi

    YanıtlaSil