2 Nisan 2011 Cumartesi

'O kitap'

Yeni bir kitap çıkmış, internetten indiriliyor. Askerli falan bir şey. Ondan bahsedeceğim sandınız değil mi? Ay tabii ki hayır, çok kalın. Okuyamam öyle şeyler.

Ben sadece üç şeyin kalınını severim. Kalın enseli erkekler, kalın cüzdanlı erkekler ve kalın sikli erkekler...

Size bambaşka bir kitaptan bahsedeceğim. Ünlü yazarımız, acılı duyguların bohçacısı Elif Şafak'ın yeni kitabından... Hani aylardır Londra'dan kafamızı şişirip durduğu kitaptan.

Buyrun bakalım. Dedikoduların ilk adresi, Türkiye madilik santrali Madi Clara Elif Şafak'ın yeni kitabının ismini azz sonra açıklıyor. Çok yakında kendisi duyuracak ondan önce siz buradan öğrenmiş olacaksınız.
Haa, bu kitabın adını öğrenmenin biz ene faydası var demeyin minnoşlar. Ay tabii ki bize bir giren çıkan yok.
Maksat sadece madilik olsun...

Elif Şafak'ın yeni kitabının adı Ruh İkizi. İngilizcesinin adı da Honour.

Öpüyorum kızlar. Korkun benden. Ablanızın kulağı her yerde...

5 yorum:

  1. ayy sahiden, kitabın ismini ögrensek nolur, ogrenmesek nolur? esas 3-4 konu asagıdaki gibi bir dedikodu versen süper olurdu...;)

    YanıtlaSil
  2. bu ne biçim haber beee

    YanıtlaSil
  3. ayol yanlis yere yazmisim, buraya da yaziym, vazgecmek diye bi yazi yazdi kadin tarafi gecen gun. sen var ya sen, gercek bi medyumsun sekerim, bosaniyorlar bunlar.

    YanıtlaSil
  4. vallahi yazacak daha yeni bir baslik bulamadim bu yazarla ilgili de ondan buraya yaziyorum.
    madicim seni çok seviyorum bebegim ama bak gazetede bugünkü yazinda yazmissin, pek bi paralel gitmissin yani bu yazar hakkinda (blog+gazete yazilari diyorum yani).
    bi de kiskanmadigini biliyorum, ama kiskanmadigini bile söylemene gerek yok canim, sen doyumlu birisin ve de böyle kal lütfen. onlar fetoya çalissin dursun. haklisin da yazdiklarinda. senin mantalitedenim ben de... ama itiraf etmeliyim bazen oyunu kuralina göre oynayanlari gördükçe, dibini siktigimin dünyasi biz de böyle yapabilsak n'olur sanki demiyor degilim içimden hayatim.

    YanıtlaSil
  5. kitabın adı 1,5 iskender çıktı.bi de bu yazar takımı kitap çıkarmadan önce doğru ayşa arman'a gidiyo ilk olarak

    YanıtlaSil