20 Nisan 2011 Çarşamba

İşte O sevgili



18 yorum:

  1. anlamadım.
    kadın kadına mı takılcaksınız yani?

    YanıtlaSil
  2. Hiç şaşırmadım, gazetede okuyunca ve adı geçince tahminimdi zaten..

    YanıtlaSil
  3. Madiko kiz sen bulursun; Kim(Hangi Erkek) ile altadmiş tir? But Merci simdiden calismalarin icin -_-

    YanıtlaSil
  4. hasmet ve serkan in da resmini koyman lazim madi, bu kari anlasilan lezbiyen.

    YanıtlaSil
  5. kimin sevgilisi gıı bu?

    YanıtlaSil
  6. su ahuyla yakalanan ve 2 tanımadıgı kısı tarafından gasp edılen serkan da olabılır:)

    YanıtlaSil
  7. abla, kardeş çok üzülüyorum ben bu kardeşlere yaaa
    :d

    YanıtlaSil
  8. Kesin bu zira Serkan o karinin madiden sevgilisi olmamistir sadece magazin yakistirmasi bence.

    YanıtlaSil
  9. hepimiz gazete okuyoruz zzaten şığ diye anladık ne sevgilisi. daha avam'a dön clark

    YanıtlaSil
  10. "eline erkek eli değmemiş bir erkek arıyorum"
    GÖNÜL YAZAR

    YanıtlaSil
  11. Ay kız ben gazete felam okumuyorum ne sevgilisi bu, ne haberi? biri bana link atsın ayol

    YanıtlaSil
  12. Ben anladım galiba.Ayşe Özyılmazel hanımı erkeklerle aldatan sevgili olsa gerek...

    YanıtlaSil
  13. madi çok akıllı!!! okuyucuların var

    YanıtlaSil
  14. Madicim ya, ben aslinda Ayse'nin simdiki lubnanli sevgilisinin gay olmasini tercih ederim.. Izzet Capanin tweetindeki resmine bakarsan (eger izzet tasak gecmemisse) cocuk hem tas gibi, hem de Mikonosta poz vermis.. Araplarin aletleri de saglam olur.. Potansiyel var yani. Dalyaraklar varken dalkilici napalim, di mi ...

    YanıtlaSil
  15. yahu nassı ünlü ve sosyetik olucan sen bu kafayla. bir sürü kevaşe, gazete eklerinde magazin yazarak para kazanıyor. kafanı kullan biraz, şu siteyi güncelle

    YanıtlaSil
  16. cok muhterem lubunyalar su izzetin yayinladigi fotografi bulamadim biraz link felan verin ayol

    YanıtlaSil
  17. az biraz da lezbiyen dedikodusu duysak...vardır senin bildiğin gizli saklılar

    YanıtlaSil
  18. Al istedigin resim

    http://www.televole.com/2011/04/iste-ayse-ozyilmazelin-sevgilisi-yabanci-damat/

    YanıtlaSil