22 Şubat 2011 Salı

Ezel'e Karaoğlan desteği


Ezel dizisinin seti ne harika bir dedikodu merkeziymiş. Çadırı oraya kursam epey iş çıkacak bana. Çadır kurmak derken yanlış anlaşılmasın Kenan İmirzalıoğlu ve çadırından bahsetmiyorum.

Ezel'in ter kokusu skandalını hatırlarsınız sanırım. Lady Speed Stick önerdiğim post'um. Şimdi ise yine yeni ve harika bir Ezel dedikodusu.

Ezel setinin burun deliklerini tutarak çekim yapmak dışında bir diğer favorisi daha varmış. Ezelciler biraz grup sekse de merkalılarmış.
Özellikle de dizinin yönetmeni. Ezel'in yönetmeninin grup seks için favorisi bambaşka bir diziden oyuncuymuş.

Eskiden Karaoğlan dizisi vardı hatırlar mısınız. Bülent Ecevitli olanı değil Kaan Urgancoğlu'nun oynadığı versiyonu. Bu Kaan Urgancıoğlu bir o dönem meşhur oldu sonra bir türlü aradığını bulamadı.

İşte Ezel'in yönetmeni ve ex Karaoğlan grup arkadaşı olmuşlar. Sürekli beraber takılıyorlar ve grup isteklerini pek geri çevrimiyorlar.

Aralarına üçüncü olan kızlar pek şanslılar. ,

kisses....

7 yorum:

  1. kaan seni tutar mı madi?

    YanıtlaSil
  2. Bu-Arda Kural-Sarp Levendoğlu grubu varsa eğer katılmak istiyorum.Lise defteri eski bahçem sırdaşım styla.

    YanıtlaSil
  3. kampüslü bi dizide oynardı vakti zamanında. hep boxer giyerdi. gayet hoş çocuk :)

    YanıtlaSil
  4. karaoğlan'da pokemon gibi dövüşürdü, netekim yayından kaldırıldı.

    ben 3.ye özcan diyeceksin sandım ama yanılmışım kızlarmış

    YanıtlaSil
  5. çok açıksözlüymüş bu arada

    http://www.milliyet.com.tr/GaleriHaber.aspx?aType=msnGaleriHaber&ArticleID=1057397&PAGE=2&reftype=2

    YanıtlaSil
  6. bebeğim, insan grup arkadaşına dizisinde bir rol vermez mi ama? ben bile fak badilerime iş yerimde bir pozisyon falan ayarlamaya çalışıyorum.

    YanıtlaSil
  7. kampüsistan'daki yakışıklı bu... at yelesi gibi sacları, geniş omuzları,köfte dudakları ile o yıllarda fantazilerimi süslerdi.

    YanıtlaSil