27 Aralık 2010 Pazartesi

Ugg giyin kukunuz üşümesin

24 yorum:

  1. erkekler için olanı çıksın bende alıcam.

    YanıtlaSil
  2. ahhh annemmm kurbanolmuşlar sanaaaa.
    bak sütyet de takmamış memişlerinin uçları belli oluyo :)

    YanıtlaSil
  3. ne geri zekalısın madi yawww.. bırak artık tarkanla uğraşmayı, kabak tadı verdin artık..

    YanıtlaSil
  4. yavrum tarkan'la uğraşma bari, ne var yani istediğini giyer,
    kıskançlığını bu kadar belli etme yaa

    YanıtlaSil
  5. Will & Grace'te 2000'lerin başında Jack giyerdi Ugg. bknz. yukarıdaki fotoğraf :)

    YanıtlaSil
  6. Ya bu adamı neden bu kadar itici bulurum bi türlü anlayamam. Biraz düşününce nedenini buldum.

    Hani bu adam kamera gördüğünde şirin olmak için kafasını kameraya gömer ve başını da 30 derece kadar sağa yatırır, sonra o korkunç renkli gözlerini şaşı yapıp dudaklarını da yarım metre öne çıkarıp muah yapıp aklınca öpücük gönderip şirin olduğunu düşünür ya. İşte Tarkan diyince aklımda hep bu sahne beliriyormuş, ben bunu fark ettim. Şimdi bu korkunç sahneye bir de ugg eklenmiş oldu. kendimi aysel gürel'in kabusuna sıkışmış gibi hissediyorum.

    YanıtlaSil
  7. ugg erkeklere yakışmıyo ya!

    YanıtlaSil
  8. Ahahayt! Tarkan'dan daha cüceler de varmış ayol

    YanıtlaSil
  9. Ayol o istedigini giysinse madi niye istedigini yazamiyor... cani kimle isterse onla ugrasir kizkurulari begenmiyorsaniz okumayin hala niye okuyosunuz RTUK zirillari...

    YanıtlaSil
  10. Tarkan aşığı bir bayan olarak ilk defa ugg giyen bir erkek gördüm tuhaf olmuş tabii :) ama olsun
    ha bu arada göğüsler süper seksi görünüyo

    YanıtlaSil
  11. Tarkan tatlı ama ya :( tamam yakışmıyo ama olsun yazıktır :)

    YanıtlaSil
  12. madi tarkan kadar delikanlısı varmı bu sanat camiisı denen bok çukurunda ? adam şebeklik yapmnıyor, paso muhalif biri yalaka değil madi!
    allianoi kumlara gömüldüde ne yaptı koca sbok çukuru tarkan gibi biri muhalif duruş sergiledimi...bırakın adamın cinsel tercihini yüreğine bakın millet

    YanıtlaSil
  13. tarkanbın eşcinselim dediği gün herhalde madi onunla uğraşmayı bırakır yani never:)

    YanıtlaSil
  14. ya bunu cengiz semercioğlu da mı giyiyodu yoksa giymek istiyodu tam hatırlamıyorum. mazhar alanson da giyiyodu galiba.

    YanıtlaSil
  15. BEn affleck bruce willis falan da giyiyor.

    YanıtlaSil
  16. ahahaha ben de giyiyorum arada, tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  17. ee ne var bunda? ugg bütün kadınlara yakışıyor :D

    YanıtlaSil
  18. koliletmişte gelmiş gibi bir havası var bu şeker şeyin göğüs uçları inmemiş daha

    YanıtlaSil
  19. Ugg kadınsı bir obje değil ki! Hiç bir şekilde insan anatomisine uymayan bir görüntü. Aslında daha açık sözle "ayı patisi" gibi görünüyor:D Ne kadına, ne erkeğe yakışıyor. Bu çirkin şey de umarım "fuzo" gibi geldiği hızla yok olur.

    YanıtlaSil
  20. Ugg bir kişiye ancak bu kadar yakışırdı...( tırrrt ) Neredeyse boyunun yarısını kaplamış hahahha

    YanıtlaSil
  21. kız madi gülümse habertürk'tesin

    YanıtlaSil
  22. tarkanın göğüsleri sarkmış

    YanıtlaSil
  23. şimdi de hağdise ile reklam aşkı yaşayacakmış

    YanıtlaSil
  24. ayh azdırdı bu vücut beni :D kadın madın yerim ayol ben bunu

    YanıtlaSil