31 Aralık 2010 Cuma

MADİ CLARA MAN OF THE YEAR



Ne Jullian Assange, ne Tayyip.

Madi Clara bu yılın erkeği olarak BDP başkanı Selahattin Demirtaş'ı gururla takdim eder.

Cem Garipoğlu'ndan sonraki en gizli beğenim. Üstelik yalnız da değilim, yaptığım küçük araştırmalar sonucu farklı renk, etnik görüş, gelir dağılımı, aktif-pasif bir çok gay arasında kendisinin çok sıkı takipçileri var.

Ama tabiiki ondaki vahşi cazieyi ilk ben keşfettim. Bir senedir gözüm üstünde.

Hayatım boyunca asla Meclis Tv'ye bakıp mastürbasyon yapacağımı hayal etmezdim.

Tebrikler Selo.

18 yorum:

  1. sen usame bin laden.e bakıpta masturbasyon yaparsın herhalde... psikoloji öğrencilerine örnek konu olabilirsin!!!

    YanıtlaSil
  2. tutankamon kendisi. bizzat kendisiyle olmak için kürtçe öğrenip içimdeyken kulağına fısıldayabilirim:)

    YanıtlaSil
  3. Erkeğin sözlükteki karşılığı ayy kölesi olurum.

    YanıtlaSil
  4. vatan hayini puşt clara kürtler siksin seni

    YanıtlaSil
  5. bence de hoş adam, beni tutar.

    YanıtlaSil
  6. birlikte olmadan önce hamama sokmayı unutma...

    YanıtlaSil
  7. yukardaki yorumlarin rezilligi ve irkciligindan kustum...biji selahattin...seviyoruz seni...
    yok hamama sokmus, yok bolucu klaraymis...
    hastasiyim kendisinin, biraz kirli sakal bu is tamam annemleri istemeye yollayagim...
    geyinim olur musun olayina girecegiz ailecek

    YanıtlaSil
  8. @adsız; seni bütün dünya siksin. pis faşist

    YanıtlaSil
  9. Ne zevksiz karısın be Klara :S Gene de seviyorum seni

    YanıtlaSil
  10. ay iğrençsiniz.. madi iki para biriktir de doğu seyahatine çık hayatım.. tabi tv'de ne görüyosanız onu beğeniyosunuz iğrenç karılar.. neler neler var ayy ayh içim titredi..

    YanıtlaSil
  11. git köpekler siksin seni ıyk bu kadar iğrenç olduğunu bilmiyordum

    YanıtlaSil
  12. MAdicim Seni yanaklarından öpüyorum Kim ne derse desin Senin bildiğin vardır sen boş yere kürek sallamazsın ;))

    YanıtlaSil
  13. clara karısı sen sanayi ve ticaret bakanını da beğenirsin şimdi???

    YanıtlaSil
  14. hahaa erkekten anlıyosun kadın
    bu arada ne faşist ipnelere var aq
    mınna selo mınna(kolile beni selo kolile)

    YanıtlaSil
  15. izzet yildizhan'i tek gecerim sekerim

    YanıtlaSil
  16. ağzının tadını biliosun.

    YanıtlaSil
  17. çok tatlı ayol ben de yerim, kendisiyle tanışma fırsatı edinmiştim Hakkari seyahatim sırasnda bir miting sonrasında :) Nasılsınız gençler demişti bize Eylül kahvaltı salonunda otururken :D Çok tatlı adam elimi sıkışı da çok sikiciydi

    YanıtlaSil
  18. seni gidi azgın karı clara erkekten anlıyorsun ayni buna benzeyen bir adamım vardı of of of of üstüne tanımam daha iyisinı görmedim,, seloş da da ayni elektrik var cicişler,

    YanıtlaSil