17 Aralık 2010 Cuma

LaChapelle'in aşk tatili





Sizler battaniyeleriniz dizlerinizde, evlerinizde oturup kaderinize ağlarken en hip açılışlarda fink atmaktan geri kalmadım minnoşlar.

Bunların arasında ne sıkısı ise ünlü fotoğrafçı David LaChapelle'in İstanbul'daki sergi açılışı oldu. Ama elbette sizlerin içini sıkıcı life style yazarlar gibi 'Açılışta şu da vardı, bu da vardı' Ya da 'Resimler harikaydı' diye şişirmeyeceğim.

Çoğu life style yazarın gittiği en eğlenceli etkinlik Sezen Aksu konseri, en sevdikleri resim de kendi vesikalık fotoğrafları olduğu için böyle heyecanlı şeyleri anlatmayı pek beceremiyorlar.

Ama korkmayın minnoşlar Madi Clara'da ise LaChapelle'in Türkiye seyahatinin en mahrem anları var.

Şöyle ki David LaChapelle, Paul Kasmin Galeri'deki açılışta sıkıntıdan patlarken sevgili arkadaşı Amanda Lepore ise kokteylin başka bir köşesinde arkadaş edinmekle meşgulmüş. Ve David'in çok seveceğini düşündüğü genç bir gay'le tanışmış


Ve David beğenmişte. Ve aşırı şampanya tükettikten sonra geceyi W otelin kral dairesinde birlikte geçirmişler. Genç gay ertesi gün uyandığında geceye dair çok az şey hatrlıyormuş ve koşa koşa evine gitmiş. Ama geceden pek memnun ayrılan David LaChapelle akşam üzeri çocuğu tekrar arayıp gece kalabalık bir arkadaş grubuyla berabere yemeğe gitmeyi teklif etmiş.

Ve tüm sıkıcı life style yazarların da içinde olduğu bir grup David Lachapelle'i Arhan Kayar'ın evindeki partiye beklerken, onlar altı kişilik bir ekiple Nahide'de çoktan eğlenceye başlamışlar.


Nahide'deki gecede kovalarca içki içilmiş. İlerleyen saatlerde Amanda Lepore çırılçıplak soyunmuş, herkes biribiryle öpüşmeye başlamış vs derken bu sefer David, Nahide'nin yeni garsonlarından (muhtemelen de İzzet Çapa'nın sincap adaylarından) biriyle tanışmış. Ve eğer bu trajik hatayı yapmasaydı yeni 'it boy' adaylarım arasında hızla yükselecek olan genç gay de bu talihsiz tanışmayı engelleyememiş.

Peki sonra mı ne olmuş?

David Lachapelle ve Nahide'nin yakışıklı garsonu 1 haftadır İspanya'da tatildeler.

unas buenas vacaciones David

23 yorum:

  1. ay bu garson tek yön'den alınıp eve kapatılan ve uğruna gay bar açılan garson mu yoksa?

    YanıtlaSil
  2. Merak ettik şimdi hem garsonu hem de bu genç gayi.

    YanıtlaSil
  3. mantide pek sugarmış madi!!! yaptın yine madiliğini!!!

    YanıtlaSil
  4. neden hata peki? ispanya'ya sen mi gidecektin?

    YanıtlaSil
  5. Ben de Nahide'deydim. Gözümle gördüm. Amanda amına kadar açtı, masalarda dolaştı. Lacahapelle'in yanındaki sarışınımsı manti hoştu, görüyorum sağda solda. Sanırım zengin erkeklerden hoşlanıyor kendisi. Hep öyleleri ile gördüm. Garson bir haftalık, diğer mantiyi tercih ederdim ben olsam.

    YanıtlaSil
  6. Belki adam zaten onun için mantiyi değil de garsonu aldı ne bilicez. malum garsonlar daha iyi siker. denemiş öbürünü memnun kalmamış demek.

    YanıtlaSil
  7. Bu mantiyle fotoğrafları çıktı sağda solda bu adamın. Nahide'de çekilmiş. Dur bulursam yollayayım.

    YanıtlaSil
  8. ay mantiyi ne yapalım. o başarısız olmuş. önemli olan garsonun fotoğrafı. izzet çapa burayı okuyor mu acaba?

    YanıtlaSil
  9. Sizi de bir Tükçe kursuna mı yazdırsak? Haydi typo'ları anlarım da "Ve David beğenmişte." cümlesi de neyin nesi? dahi anlamına gelen de bağlacının ayrı yazılacağını ve de sert sessiz benzeşmesine uğramayacağını pek bilmiyor musunuz yoksa?

    YanıtlaSil
  10. garsonun fotoğrafını istiyoruz madi!

    YanıtlaSil
  11. begenmiste. Yazarlik yapiyorsan bari su imla kurallarina dikkat et.
    begenmis de. (!)

    YanıtlaSil
  12. ay her lubunyanın içinde de bir hakkı devrim varmış meğer! okumayın ayol beğenmiyorsanız. madi böyle yazıyor, var mı?

    YanıtlaSil
  13. Kız o garson o pasaportu nerden bulmuş da gitmiş? Antalya'ya gitmiştir bunlar.

    YanıtlaSil
  14. Ben bu haberde en cok Arhan Kayar'in MORT olmasina bayildim. Elitist takilan(maya calisan) Arhan ve cirkin karisi bosuna bir parti vermis oldu bedavacilara ''ben de oradaydim''cilara.Sirf Arhan mi herkes MORTTT olmush.Konyali da yazisinda ''hastaymis ondan gelemedi'' yazmis. Iyi takip et herseyi haberleri en son duyan Konyali !

    YanıtlaSil
  15. david (A)jda mı (P)ekkan mı biri anlatsın : )

    YanıtlaSil
  16. mantının adını bılen var mı? bu it boy'u cok begendım cicişler!

    YanıtlaSil
  17. ya it boy dediğiniz tipsizlikten ölen bi gariban gibi göründü bana :)

    YanıtlaSil
  18. bende biliyom o cocugu sırık bişey. zengin peşinde koşar ama zaten tipi kendine benzeyen varyemez taşaklı züppe bi sevgilisi var. adı e'li değişik bişey. haha yazık bu züppeye aldatıldığının hala farkında değil mi yoksa?
    ben de o garsonu istiyorum yaaa koyun şu fotografları artık! espana espana :)

    YanıtlaSil
  19. ben mantinin adını yazmıştım ama yorumum yayımlanmadı!

    YanıtlaSil
  20. minnoşlar o varyemez dediğiniz bence iyi yediriyo bunlara. Bu it boy olsun ondan önceki olsun, para yedirmeden bunla olucak tipler değil. Sahi o manti nerde şimdi? Ortalarda gözükmüyo, eski karısından aldığı nafakayla o da mı Fransaya taşındı? lol

    YanıtlaSil
  21. fotograflar hala yok!! :( o varyemezle sevgilisini gordum gecen hafta. bi arabada birliktelerti. sofor koltugunda o gızlı zengın vardı. off bı bana vurmuyo boylelerı. bakalım ne zaman anlayacak zavallı aldatıldıgını. bunlar cıhangırde oturuyor galıba aldıgım duyumlara gore. neyse maymunun gozu bıgun acılır veeee tahmın edılen olur. dıger tıpsız sırık aldıgıyla avunur artık. hahaha hadı eee bırak onu!!

    YanıtlaSil
  22. vallaha cok ıstıyorum ben bu e'yı bı yerde bı gorsem tek, dırek gıdıcem yanına. o zaman kımse kurtaramaz o sırık hortumcu yamagı bıle. o ıt boy gıtsın baskalrına lachapelle'sının seyını yalasın.

    YanıtlaSil
  23. Bu mechul garson sadece ispanyayla kalmayip, kibrisa da el atti. Takma isim kullanan kibrisli bi genc sevgililerini tabiri caizse goturmek icin biletlerini kesip kesip kippprisa getirtiyomus. Ve bu bizim LaChappelle'in goturdugu garson da bu sincaplardan biriymis. Anlasilan ask tatilleri su siralar yeni trend, benden soylemesi!

    YanıtlaSil