17 Aralık 2010 Cuma

Bir aşka ağıt

Geçtiğimiz ay yazdığım ve ortalığı birbirine katan, Türkiye'nin tüm assolistleriyle beraber olan ünlü Rum menajer ve Berivan kod adlı Kürt gay sevgilisi hakkında yazdığım dedikodudan sonra bir çok yerden istihbarat aldım.

Ama bunların arasında en komiği ise Berivan kod adlı Kürt sevgilinin sağda sola bana çok sinirlendiğini ama özellikle de onun etnik kökeniyle ilgili dalga geçmeme bozulduğunu anlatması oldu. Ne kadar yanlış anlamış beni?

Oysaki ben sadece İstanbul'un ne kadar kozmopolit bir şehir olduğunu, tüm kültürlerin nasıl da rahatlıkla birbirlerine karıştığını anlatmak istemiştim.

Neyse ki bu aşk hikayesi sona ermiş artık. Böylece ben de artık bu ilişkiye dahil edilmekten kurtuldum.

Ama öğrendiğim yepyeni bir olay beni tekrar bu aşka yönlendirdi.

Meğerse ünlü Rum menajer, Berivan kod adlı gay'le birlikte olmaya başlamadan önce Haberturk gazetesinin papyonlu yazarı Oben Budak'la işi pişiriyormuş. Ve tam da bir ilişkiye başlamak üzerelerken, her konuda süper yeteneksiz olan Oben Budak tabii ki bu işi de beceremiş ve menajeri Berivan kopd adlı gay'e kaptırmış.

Zavallı Oben'in o yenilgiye uğramış halini gözümün önüne getirdiğimde gerçekten bu dedikoduyu yazmadan durmadım minnoşlar.

*Artık çılgınca şişmanlamaya ve kelleşmeye başlamışken bir an ünlü bir sevgili buluyorsun. *Üstelik jigolo da değil.
*Kendini onunla bir ilişkiye başlayacağına inandırıyorsun.
*Gidip yepyeni gecelikler, saten pijama takımları, yeni yüz kremleri alıyorsun.
*Caciki, kalamari pişirmeyi öğreniyorsun.
*Dolabında bir şişe uzo soğutulmuş bekliyor.
*Sirtaki kursuna gidiyorsun.
*Tüm zavallı kız arkadaşlarını arıyorsun ve onlara saatlerce yeni aşkını anlatıyorsun.

SONRA DA BİRİ GELİP ONU SENİN ELİNDEN ALIYOR.

Ve seni de yalnız, mutsuz ve sadece uyuz bir kediyle paylaşabildiğin Mecidyeköy'deki evine geri yolluyor.

Öpüyorum minnoşlar....

29 yorum:

  1. ohhhh beter olsun o lubunya!!! saten gecelikleri ve aycıklı terliklerini gysin eline de muhtelif bir dildoyla mutlu olamaya çalıssın tabi onu da BECEREBİLİRSE!!! ezik kadın!! üzülğorum madiciğm onun bu haline...

    YanıtlaSil
  2. you fuckin bitch :D

    YanıtlaSil
  3. aradan kaç ay geçti halen bu "berivan" kim çözemedim.

    YanıtlaSil
  4. yaa o degil de bu Oben'in HANUTLARI (bedava gittigi basin gezileri) biraz fazla olmaya, isin mokunu cikarmaya baslamadi mi? Ben bir gazete sahibi olsam bu adami direkt kapinin onune koyardim. Gozumuz yok ama abarttigi basin gezilerini biraz azaltmasi gerekiyor okuyucu olarak da cok itici.Okumak istemiyor insan.Bir bu bir de konyali kadin yeter be kardesim.
    Ben sikayet edicem bu adamlari en tepelere mail yazacagim bu kadar Firmalarin KOLESi olmasinlar!

    YanıtlaSil
  5. hohoohoh :) luv u madi!

    YanıtlaSil
  6. malaka olmus yani budak :)

    YanıtlaSil
  7. madi büyüksün abla yaaa : )

    YanıtlaSil
  8. Madi clara, sen harbiden ayakta uyuyorsun,Oben'in grcek sevgilisini hala bulamaman cok sasirtici.daha yukarilara cik,daha daha

    YanıtlaSil
  9. Madiclara hızır acil hattı gibi bi şey var mı?
    Dedikoduları nasıl bildirebiliyoruz acabaaa

    YanıtlaSil
  10. ayyy çok acımasız yazmışsın be madi, üzüldüm kız :(

    YanıtlaSil
  11. 20:18'deki adsız. ay bize ne ayol yeni sevgilisinden. önemli olan eskisi tarafından nasıl terk edildiği. Madiciğimde bunu harika anlatmış

    YanıtlaSil
  12. o değil de, yılmaz morgül 1982 liyim demiş, daha 28 yaşında bir çıtırmış :DDD
    neremizle gülsek buna acaba?

    YanıtlaSil
  13. konyalı kadın demişken; dakika başı gittiği londra seyahatini tweetledi, gazetede yazdı. duyan da londra'ya giden ilk türk kendisi sanır; öyle bi görgüsüzlük, öyle bi heyecan. cahil kadın.

    YanıtlaSil
  14. kız sacit aslan senin amını parçalatmasın?

    YanıtlaSil
  15. ne kadar şirretsin madi. git seks yap da rahatla, belki çekememezliğin geçer...

    YanıtlaSil
  16. Çok Güzel Bir Paylaşım Olmuş Emeğine Sağlık.

    YanıtlaSil
  17. bloğu her gün takip ediyorum belki yeni birşeyler gelmiştir diye, bağımlılık oldu artık. ama boşver bu köşe yazarlarını, ikinci sınıf dizi oyuncularını. şu ismi lazım değil dizilerin vazgeçilmez esas kadınları var ya onları falan anlat esas onlar ilgi çekiyor. "b" olur "t" olur bu gacılar o yeteneksizliklerine rağmen bu piyasada nasıl buralara geldiler. akıl vermek gibi olmasın tabi ama büyük oyna herkes seni konuşsun. süper blog bu arada tebrikler..

    YanıtlaSil
  18. e yok artık obeni yakından tanımadan sıçmayın bence başarılı gay kıskanılıyor ondan kaynaklı bu yazılar madi hoş ama gay kıskançlığın var canım

    YanıtlaSil
  19. Oben ve Konyali Kadin'in hanutlarindan bize de gina geldi..H&M de acildi burda bak gitmeyin artik durust gazeteci olun acgozlu olmayin! Konyali Kadin'in diger bir hanut sekli de parti yapmak. Dj ayaklarina goturrrr paralari

    YanıtlaSil
  20. madicim senden artık şöyle bilmediğimiz herkesin hetero zannettiği birini deşifre etmeni bekliyoruz. Bıktık bu geçkin gaylerin mırın kırın aşk hayatlarından, sen bize brand new haber ver:))

    YanıtlaSil
  21. ewet madi cok basite oynuyorsun, tamam mapus filan gozunu korkuttu, milyon dolarlık avukatlarında yok ama copte gezinmeyi sevmen seninde ait oldugun yer hakkında belirgin ipucları veriyor

    YanıtlaSil
  22. 11.53 adsız.

    sence rum menajer herkesin hetero zannettiği biri değil mi? bence bu haber son zamanlarıda okuduğum en ilginç şeydi.

    i luv uuu madi

    YanıtlaSil
  23. hahahahahaha yarıldım burda ama cidden çok acımasız olmuş madi :D

    YanıtlaSil
  24. Oray Eğin sensin dmi madii ??

    YanıtlaSil
  25. madi korkmuştum :( çok fenasın nerelerden öğreniyorsun bütün bunları :) ama Oben Budak'ın her yerde gay olduğunu inkar etmesi...

    YanıtlaSil
  26. AHAHAHAHA SON HABERLER BENDE!
    BU BERİVAN GACISI BİR FİLMDE ROL ALACAKMIŞ!
    1. AĞIZDAN DUYDUM OROSPULAR! :DDD

    YanıtlaSil
  27. yaaa tesadüfen buldum burayı. okurken öldüm gülmekten. cok şeker yazıyorsun seni dedikoducu seniii:) yaa demek bizim oben şişko olmuş artık habere bak:P hahahay. öptüm sizi ciciler...

    YanıtlaSil
  28. ilginizi çeker mi bilmem ama OB'nin pipisini gördüm. pipi diyorum siz anlayın :D pipicik :D

    YanıtlaSil
  29. ama eski segilisi yeni arkadaşı alexander kokoskeriyanınki dağlara taşlara. devasa. bir de full aktif. tadından yenmez.

    YanıtlaSil