12 Kasım 2010 Cuma

Madi Clara gündemi belirliyor

Madi Clara'nın bir haberi daha gazeteler düştü. Aylar öncesinde yazdığım, Kayıp Bebek Hadisesi dedikodusu, bugün şarkıcı Hadise'nin ağzından her yerdeydi.

Bu da dedikodularımın yalan olduğunu ve saldırmak için yazdığımı düşünenlere yeterli olur herhalde. Ben sayamadım bu kaçıncı haberim, önce burada çıkıp aylar sonra gazetelere düşen.

Beni takip etmeye devam edin minnoşlar. Dedikoduların en renkli detayları, şehri saran tüm fısıldaşmalar, öpücükler... Herşey önce Madi Clara'da

10 yorum:

  1. ay lav yu claraaaaa:)))en sevdiğim minnoş sensin:D

    YanıtlaSil
  2. claraa minnoşum :) lbunya lubunya söle bana claradan daha minnoşu warmı bu dünyada :)

    YanıtlaSil
  3. madiii.resmen geçenlerde burda okuduğum bir dedikoduyu konusu geçtiğinde çat söyledim.sağlam kaynak görürsünüz dedim ve evvet.süpersiiin :)

    YanıtlaSil
  4. bir deli kuyuya tas atar meseleside olabilir ama kutlarım clara, hadisede fazla mı kezban ne :)

    YanıtlaSil
  5. gimme gimme gimme gimme more gossip

    YanıtlaSil
  6. aaa hoş çocuk, ilk defa Hande'yi tebrik ediyorum
    hepimize böyle 1 prodüktör nasip etsin :P

    YanıtlaSil
  7. Peki Hande spiral mi? Spiralse kayıp bebek Hadisesi dogru olamaz. Kayıp bebek Hadisei dogruysa Hande spiral degil. :D

    YanıtlaSil
  8. taşradasın ayol, nereyi göreceksin duyacaksın oradan.

    YanıtlaSil