15 Ekim 2010 Cuma

Muhafazakar chat



Tafoooo tutar değil mi?

39 yorum:

  1. hahahaha. madi sabah sabah keyfimi yerine getirdin

    YanıtlaSil
  2. aa bu oğlan gayromeo'da rentboy sayfası olan oğlan. demek cemil bey de gayromeo üyesi:)

    YanıtlaSil
  3. kız madiii rentboylara mı düştün sen de? belli ki ondan almışsın bu bilgiyi. yazık sana be! sen de bir zaman gençtin güzeldin tabii ama şimdi.

    YanıtlaSil
  4. lalabay9@hotmail.com
    aşık olmak için seni bekliyordum diye ekleme talebi gönderiyorum hemen minnoşlar

    YanıtlaSil
  5. yaa.. gözlükleri ve yazdıkları:(

    YanıtlaSil
  6. ay kadını ayağından vuracaklar. nerden buluyosun sen bunları aaaa

    YanıtlaSil
  7. Resimdeki arkadasin rentboy olamaz. Asil bu arkadasin rentboy kiralayan biri olmasi lazim. Bu tiple nasil rentboy olunur? Bunu da kiralayan varsa...

    YanıtlaSil
  8. "aşık olmak içim cemil ablayı bekliyormuş"...bayılıyorum bu özgüvene, kulaklardan fışkıran egolara:P
    tafooocum; baban yaşında pardon annen yaşında biriyle ne işin var bebegim, kendi yaşıtlarınla takıl demek istiyorum...

    YanıtlaSil
  9. cCc Tafooo cCc

    bu arada cemile ablamın evde kalmış kızlar gibi internet üzerinden şirin mutfağında koca aramasına da "pes" diyorum.

    YanıtlaSil
  10. ülkede bu kadar ucuz ibne olduktan sonra kimse çıkıp homofobi var demesin... olur tabi homofobi..

    YanıtlaSil
  11. Selam kızlar bu dünyada ibne olmaktan daha kötü bişey varsa hem inci sözlükçü hem de ibne olmaktır sanırım.

    Ay heyt yu bitçiz.

    YanıtlaSil
  12. 70 yaşındaki ninem msn de konusmayıda biliyomuş helal:) str8 leri ayarlama çabası illa bi str8 le sevgili olmak gibi salakça seylere girilmesini cok komık buluyorum...yatar kalkarsın ama sevgili olmak komık:)bile bile sevigili olurlar oğlanın similyası menken gacılarına sosyetik dostlarına kalkınca ask acısı cekerler komıkkk

    YanıtlaSil
  13. oyyşş tafoyu yerler.

    YanıtlaSil
  14. bunlarda birşey yokmuş canım. yıllar önce f.ürek ablamızın webcam shot görüntüleri vardı ki ;)) löllll
    erken çekmişler ekran görüntüsünü

    YanıtlaSil
  15. keh keh keh. gaydiri guppack cemile'm bekir'i naldatıyor mu yoksa :)

    YanıtlaSil
  16. romantik kadın ayöl. aşk meşk demiş, fatoş abla gibi açeydi mabadını daha mı iyiydi? -ay açmadıından da emin diiliz aslında di mi minnoşlar?-

    bu arada tafoo but tutar, hatta tutar tutar bırakmaz.

    YanıtlaSil
  17. Bu kadının Mardinde ki taş evi buysa fena halde kitch olmuş.Tavandan sarkan aşk merdivenleri her alaturka ev kadınının rüyası...

    -Lady Kaka-

    YanıtlaSil
  18. sizin hepinizin anasını bacısını sikiyim .göt oğlanları.kıskandığınıdan konuşuyorsunuz biriniz o alay ettiğiniz kadar değil onun boku bile olamadınız.burdan sadece konuşunn.köpekler gibi havlayın.o o olacağını olmuş ispatlamış kendini.siz yarak peşinde koşun godoşlar.

    YanıtlaSil
  19. Ay Tayyipe tweetleyelim bunu da zavallı simitçiler sirk maymunu gibi giydirilmekten kurtulsun.

    YanıtlaSil
  20. ay ben de konuştum cemil ablamızla. imla hatası yapmadan yazamıyor. madiclara ile ikinci ortak noktaları!

    YanıtlaSil
  21. sen de yaslanacaksin bigun clara!
    bi de bu odatv deki ayse deniz kim kiz?

    YanıtlaSil
  22. Yok artik daha neler... Ayol koskoca cemile ablamiz dunyaya gol atti yani , bula bula bu cingene suratli cocuga mi ayar cekio... Yanlislik var bu iste bana kalsa minnoslar...

    YanıtlaSil
  23. tafoooo ye beni.

    YanıtlaSil
  24. selam nasılsından sonra ilk cümle camı açar mısın oldu.
    korktum kaçtım.

    YanıtlaSil
  25. Tafoo'yu boşverin de ben fena halde şu kedi katili olana taktım kafayı acayip sexi bişi. 2. Cem Garipoğlu vakası yaşıyorum.

    YanıtlaSil
  26. izmirli bu çocuk, kendisiyle yattım daha önce; ismi de bende kalsın hadi.. istanbul'da ünv kazanınca rent olmuş, ben de romeo'da geçen yıl gördüm. yazık cemil ablama; bu çocuk aktif görünümlü tam bir zırıl..

    YanıtlaSil
  27. madi ne kadınsın be. allah cezanı vermesin

    YanıtlaSil
  28. yahu kimse fark etmedi mi, düpedüz photoshop'la yapılmış bu görsel. cemil ipekçi böyle bişiy yapmaz diyorum, yapsın tabii de gerçek değil bu.

    YanıtlaSil
  29. tafoyu meshur etsene yiit :)

    YanıtlaSil
  30. Madi orospuluk yapmış photoshopla...ayol bu cemil karısında bu kudurukluk ne gezer bu yaşta. shame on you.

    YanıtlaSil
  31. Tafooyla yattım daha once
    sikli kadın

    YanıtlaSil
  32. madi sende şifreli yazıyorsun ama bunu çözmeye ya enigma ya senin gibi iyi bir dekoder lazım.
    bi el at şu olaya, kimdir bunlar gerçek midir?

    http://www.gecce.com/yazarlar/gossip-girl/by-dr-oetker-155382.html

    http://www.gecce.com/yazarlar/gossip-girl/telvesiz-popcu-154870.html

    http://www.gecce.com/yazarlar/gossip-girl/arabada-kufurlu-seks-155799.html

    http://www.gecce.com/yazarlar/gossip-girl/hangi-unlu-isletmecinin-kiz-kardesi-eskortluk-yapiyor-156559.html

    http://www.gecce.com/yazarlar/gossip-girl/hangi-unlu-playboy-neden-soka-ugradi-157400.html

    YanıtlaSil
  33. tafo'yu sikmek için anlaştım. 200 TL. ayrıntıları anlatırım kızlar.

    YanıtlaSil
  34. clara ekim bitti, en son postun ekimin 15inde sen de saldın mı iyi salıyosun valla. ne güzel de bu aralar tekrar bloga agırlık verdin derken.

    YanıtlaSil
  35. yayma bu kadar yeni kotulukler bekliyoruz

    YanıtlaSil
  36. madi nerdesin nie yoksun artık, daha sık aramızda oll

    YanıtlaSil
  37. Görüntü photoshop ama Tafooo dev yenir o konuda birşey diyemiyorum. Her türlü yenir!

    YanıtlaSil