11 Ekim 2010 Pazartesi

Koca bebek uyurken

Fotoğrafını gördüğünüz twitter sayfası Metin Arolat'a ait. Arolat uyurken twitter hesabını açık unutmuş ve o sırada evde olan sevgilisi Tatlı Metin'in sayfasına girerek ona aşk mesajları yazmış. Koca bebek sabah uyandığında ise bu duruma çok sinirlenip hemen yazılanları sildi.

Ama geç kaldı. Çünkü Madi Clara kötülük timi ondan önce davranıp bu sayfanın görüntüsünü almayı başardı.

İşte size aşkın ve romantimin kanıtı minnoşlar. Ay millette ne jigololar var, görüyorsunuz değil mi? O uyurken aşk mesajları düzüyorlar. Benimkilerin derdi ise sadece 100 TL'yi alıp öyle düzmek.

Koca Bebek'i çok kısakndığımı söylemeden geçemeyeceğim.

10 yorum:

  1. Ah Madi Clara. Senden de hiçbir şey kaçmıyor... Bir tanesin :))))

    YanıtlaSil
  2. Uykuda cekilen resimlere ulasmani da bekliyoruz Madi Clara.

    YanıtlaSil
  3. Metinciğim ne kullanıosun emin değilim ama azalt biraz artık da uyan yumurtalar soğuyor!!!;)

    YanıtlaSil
  4. salak kadın,jigolo tuttuğunu kendi kendine afişe etmiş ne salak yaa

    YanıtlaSil
  5. Madiler Kraliçesi madilerin madisiiiiii sen bir tanesin ayol gerçekten

    YanıtlaSil
  6. Bütün mesajları kendisi yazmış... Tamamı küçük harf, Türkçe karakterler kullanmış, noktalama işaretlerinden sonra boşluk bırakmamış, -de'ler, -ki'ler bitişik... Bu kadar benzerlik olmaz, kendi kendine methiye düzmüş.

    YanıtlaSil
  7. majesteleri, jigolo bile bulamayacak kadar yaşlanıp irileşen oraletin bunları kendi yazdığını anlamayacak kapasitede olduğunuzu düşünemiyorum... üstelik madi clara asla kıskanmaz, kıskanılır... acaba diyorum, bir işbirlikçilik mi söz konusu???

    YanıtlaSil
  8. sağlam kaynaklardan edindiğim bilgiye göre cidden kendi kendine yazmış bunları :))

    o sesle kendini şarkıcı zanneden birinin böyle şeyler yapması da gayet normal bence puhahaha.

    YanıtlaSil
  9. Madi Clara,Hande ve Onur Bastürk hanımefendilerden sonra Metin Hanımkızımıza mı destek veriyor?
    -Lady Kaka-

    YanıtlaSil
  10. Ay tvitterda silme seceneği var bilmiyomu .Kendısi yazmamış olsa choktan silmisti.Kim böyle hack mesajlar üzerine açıklama yazar? Sahte aq.Bu saatten sonra MoRalet ağzıyla kuş tutsa sıtar mıtar olamaz.Tvitter boş zamanlarını değerlendirme köşesi.Bir zamanlar toparladıgi hayranlarını güdüyor diğer yarı ünlüler gibi .Yok sabah kalktım, hava bugün güzel,hayırdır bugün sadece iki boğum sıçtım,yok şurda arkadaşlarla şunu yedim bunu içiyoruz ,hayat çok güzel,ay hayranlarım canlarım bitanemsiniz,eraş negatif kana ihtiyaç varmış ,bayramınız mübarek olsunlar...

    YanıtlaSil