11 Ekim 2010 Pazartesi

Ezel setinde büyük problem

Ezel dizisi bu yıl da epey ilgi çekiyor. Ezel'ciler siz dizi sever Türk nonoşları için harıl harıl çalışırken aynı zamanda büyük bir problemle de başa çıkmak zorunda. İki sezondur devam eden dizideki bu problem artık başa çıkılamaz bir hal almış. Ve kimse bu konuyu gündeme getiremezken, set aralarında herkesin yakındığı tek konu da buymuş.


Ne mi bu problem: Ezel'in başrolündeki Kenan İmirzalıoğlu'nun önlenemeyen ter kokusu. Özellikle Kenan'la yakın sahnelerde oynayanlar, bu problemi epey yakından hissediyorlarmış. Bir de düşünsenize o kötü kesim ceketleri giy-çıkar, giy-çıkar her seferinde buram buram koku yayılıyor ortalığa.

Kenan İmirzalıoğlu'na çok basit bir tavsiyem var: Lady Speed Stick. Duş aldıktan sonra yavaşça açıp, koltuk altlarına sürüyorsun. Bu kadar.

Bir çift lafım da de Uğur Yücel'e. Bu çocuğu özel olarak çalıştırdı, adam etti, oyuncu yaptı ama hala bir deodrant kullanmayı öğretemedi. Shame on you tombiş.

12 yorum:

  1. kokması olası da neden lady speed stick?Kenan ve lady lik bir turlu ortusmuyor zorlamak gerek hayal gucunu, bu arada adamda cevher varmıski ogrenmis bak senden hicbir sey olamıyo madi tombis bir yazar da sen mi bulsan. Evde cok takılıyosun diye senin icin endiselenmiyor degilim ama daha fazlasını yapmama gibi bir samimiyetsizliğim de var

    YanıtlaSil
  2. Bir öneri de benden. Çok et ve yağlı beslenmesin. Sebze ağırlıklı beslensin... Etli ve yağlı beslenme alışkanlıkları olanların terleri feciii kokar... Kenan'ın hiçbir dizisini seyretmedim, bilmem etmem. Ama gördüğüm fotoğraflarından bana çok çekici geliyordu... Eh Madi Clara. Kenan'dan da uzaklaştırdın ya beni :))))

    YanıtlaSil
  3. ohhh buram buram erkek kokuyomuş yani. kaltak! bu haber seni daha çok tahrik etmediyse ben de ibne deilim.

    YanıtlaSil
  4. Ezel'de, Omer estetik oldu Ezel oldu da yoksa Ugur Yucel de estetik ile Eysan mi oldu? Olur mu olur.

    YanıtlaSil
  5. iyy allah ramiz dayı'ya sabır versin o zaman, ne kadar yakısıklı olursa olsun, ter kokusu çekilmez

    YanıtlaSil
  6. son bölümlerde gömlekte terden büyük hareler olduğunu gördük ama koku? hıım...
    birde son bölümde pantalon patlayacak gibi değil miydi?

    YanıtlaSil
  7. 12 Ekim 2010 17:30 Adsızı, çok güldüm sana, az orospu değilsin! :)

    Xoxo
    Lady Kaka

    YanıtlaSil
  8. ah be, bu yazıya ne reklam parası alırdın be madicim... biraz daha sıkı sarıl şu siteye de perez yanında halt etsin ;)

    YanıtlaSil
  9. madi senin erkan-kıvanç-azra üçlüsü hakkındaki postunu fareler mi yedi????

    YanıtlaSil
  10. nenem hatun: -valla ben tiryakisi oldum anında bayıldım bittim bu siteye tek kelime ile nomber-one yuppiiiiiiiiiiiiiiiii

    YanıtlaSil
  11. Kenan gibi bir odunu amma cok seven varmış.. size yarak olsunda üstünde bokda olsa şahane.

    Kenan ın dilberleri sizi.

    YanıtlaSil
  12. madi sesin çıkmıyooo bekliyoruz cnmm

    YanıtlaSil