9 Eylül 2010 Perşembe

Tarkan'a götten verenler




Tarkan'a götten verir misin anketi sonuçlandı. Ve 159 kişi vermem derken 67 kişi de veririm dedi.

Demek aramızda bu bloğu okuyan ve oylamaya katılan 67 gerçek kadın var. Çünkü benim bildiğim hiçbir gay Oben Budak çaresizliğinde değilse eğer gidip Tarkan'a götten vermez.

Bu aptallık malesef kadınlara mahsus. Gidip Harbiye Açıkhava'da en önde göbek atan Ayşe Ö. zekasına sahip kadınlar, birbirlerine "Yaaaaa, Yassemin yaaaaaaa. Nasıl veririm ben buna götten. Nasıl yaaaaa. Nasıl yaaaa" diye bağırarak iç geçiriyorlar. Haksız mıyım? Onları çok iyi anlıyorum ama çünkü bende Davut Güloğlu konserinde aynı şeyi düşünüyorum.

Ama Tarkancığım minnoşum. Yok sana götten.

13 yorum:

  1. tarkan aktif değil ki ne yapsın totoyu. Ona ancak emir verir.

    bundan daha önemli olarak viji bülent'in dediği seks kaseti olan 4 kişi kim acebağ ?

    YanıtlaSil
  2. tarkana verilir mi ayol. kadın kadına ı ıh olmaz.

    YanıtlaSil
  3. ismim ne olsun?9 Eylül 2010 15:44

    Kiz Madi Clara,

    dün sayfani buldum ve hayran kaldim gercekten cok begendim bebegim ve bi an söyle düsündüm ne zivri zekali biri bu madi keske ben yapsaydim böyle bir blog dedim icimden... neyse...

    Isin kisasi kuzum su Sayfan icerik olarak gercekten HIGH CLASS ama Sayfa tasarimi cok vasat!

    Madi Clara denilince yer gök inlemeli ama bu ne renkler cirlak gözlerimi tirmaliyor resmen hele o Header yok mu?

    Elestiriye gelince tabanca gibi atesliyorsun milleti bebegim resmen dobraliginla dövüyorsun ama lütfen bize sadece icerik olarak degil görsel anlamlardada birseyler sun.

    Neyse cicim ben Bayramlasmaya cikiyorum:) iyice bir orucumu acicam!
    seni cok begeniyor ve seviyorum kenafir gözlerinden öpüyorum:)

    bye minnoslar...

    YanıtlaSil
  4. bende bi ismail YK olsada versem diye diye kendimden geçiyorum :p

    YanıtlaSil
  5. o kıllı vücudunun içinde bir dişi yatsa da, eğer 24 cm'lik bir babayiğide sahipse 159 kişi de kanırta kanırta verir madicim. ki pek sanmıyorum aletinin bu kadar büyük olduğunu...

    YanıtlaSil
  6. Ben en çok Ayşe ö.'nün Şahana götten verip vermediğini merak ediyorum.

    YanıtlaSil
  7. nasıl bir ego, kendisinin kopyası/ clonu sevgili yapabilir kendine diye sormak lazım önce?

    YanıtlaSil
  8. madi abla, kerem tunçeri ve ömer onan hakkında ne düşünüyorsun çok merak ediyorum.dedikodu veritabanında var mı bir şeyler onlara ait???ibo'dan bahsetmiştin bir ara.ondan dedim.bilse bilse madi bilir bu işi dedim.

    YanıtlaSil
  9. Ömer Onan'a götten kim verir diye anket yapmanı beklıyorum ablacığım,inan ilk sırada full a olan ben bile olabılırım

    YanıtlaSil
  10. ahaha ömer onan hamile bırakır ayol , ona götümü varımı yoğumu her şeyimi veririm, feda olsun erkeğime.

    YanıtlaSil
  11. valla ben biyolojik olarak kadin oldugum halde "hayir" dedim.. yoksa??

    YanıtlaSil
  12. vereceksek şahin k ya verelim. kime gittigi belli olur.

    YanıtlaSil
  13. tarkan hakkında kitap yazan bi koli vardı ya onun oyu bu ankette ağırlıklı oy olsun

    YanıtlaSil