7 Eylül 2010 Salı

Nereden nereye...

14 yorum:

  1. pardon bu kim ya çoraplar falan fetiş

    YanıtlaSil
  2. nasıl o günlerden bugünlere gelebildi bu keko bilmiyorum.çoraplara bak ya rezalet ahahah geçmişi kabul edilemeyecek topçulardan bu :)

    YanıtlaSil
  3. ay kırı mıro ama iyi mal varmış vallaha

    YanıtlaSil
  4. ay topçu di mi bu da? bana daha çok top gibi geldi ama. sikerim ben bunu be.

    YanıtlaSil
  5. 1. resim Ronaldo, 2. resim Ronaldo değil

    YanıtlaSil
  6. ay ikisi de ronaldo. gençliği daha çok tutarmış

    YanıtlaSil
  7. bu herif gerek vücudu gerek kaslı bacakları, yüzü ve tüm ihtişamı ile tam bir beygiri andırıyor bana :))

    YanıtlaSil
  8. haha ben sağdaki fotodan mustafa sandal sandım bi an :D

    YanıtlaSil
  9. çizgisini korumuş gibi geldi bana

    YanıtlaSil
  10. allahm o ne similya oyle.karşimda boyle yuruse bittim

    YanıtlaSil
  11. Sonsuza dek verebilirim bu Latino bombaya!

    YanıtlaSil
  12. Her hali tutar. Cok degismemis:P

    YanıtlaSil
  13. Hayat için çok entrasan.

    YanıtlaSil
  14. Aynııı abazaaa Ronaldo valla

    YanıtlaSil