15 Eylül 2010 Çarşamba

Kayıp bebek hadisesi

Kötülükler kraliçesi Madi Clara'yı özlüyorsunuz biliyorum. Şehrin yeraltı su şebekesine zehirli tohumlarımı yavaş yavaş salmaya devam ediyorum, sakın korkunuz olmasın. Mesela size şimdi anlatacağım dedikoduyu emin olun başka hiçbir yerden duyamayacaksınız:

Kariyerine tezgahtarlıkla başlayıp sonra çakma tekno kraliçesi olarak devam eden bri popçumuzla ilgili bu son derece ilginç haber. Bu popçumuzun yeni dönemin en popüler bir söz yazarıyla bir aşk hadisesi yaşadığı konuşuluyor her yerde.

Madi Clara'da bu tür sıkıcı dedikoulara yer vermez. Burada birinin gay olduğu değil, yatakta aktif ya da pasif olmadığına kadar en mahrem sırlarını merak edip onu öğrenmeye çalışırız.
O yüzden bu ex tezgahtar popçunun, gelişmemiş bir ergen kılıklı söz yazarıyla bir aşk yaşayıp yaşamadığını tartışmayacağız. Ama merak edenlere şunu söyleyebilirm ahh o stüdyonun duvarlarının dili olsa da konuşsa.

Ve esas büyük bomba bu popçu, yeni gözdesi söz yazarından geçtiğimiz günlerde gizlice bir çocuk aldırmış. 40 yaşında anne olmak istemedi herhalde.

Bu dedikoduyu nereden mi duydum? Bir şarkıcının eskiden garson şimdi oyuncu olan eski sevgilisi, başka bir şarkıcıya anlatmış. Tabii sır olması kaydıyla. Ama bu kayıp bebek hadisesi her yerde konuşuluyor. Madi Clara'nın da kulağına gelmesi de fazla zaman almadı. Bilirsiniz ben prensip sahibi kadınımdır o yüzden bu dedikodu bana sır olarak verildiği için isimleri yazmıyorum

Ama esas merak ettiğim bakalım bu söz yazarının şu an ki resmi sevgilisi bu bebek hadisesini öğrendiği zaman neler olacak?

Koyu bir katolik olun ve bebeklerinize sahip olun minnoşlar. Madi Clara kürtajada karşı.

Öpüyorum

9 yorum:

  1. kız bu x'in ne alımı çalımı varmış ki anlamadım valla. götümün kıllarını iki göz bir ağız şeklinde alsam bundan daha alımlı durur. yazar da kadın mı erkek mi karar versin artık yazık ona da valla.

    YanıtlaSil
  2. sen isim vermesen de herkes anladı eminim bu teknocuyu...aldırmasaydı keşke kardeş olurdu oğluna;)

    YanıtlaSil
  3. gerçekten bu gacı beni baydı yanındaki eşşek vajinası gibi dudaklı şorololarla yerin dibine batsın... ayrıca madicim neden facebook ta yoksun?seni daha fazla kitle tanımalı bence. rica ediyorum facebokta bir grup filan aç yaa...orada potansiyel var daha fazla insan bu kötülükten haberdar olmalı...insanlar madilik neymiş görsün...

    YanıtlaSil
  4. Sanırım Lady Gaga olmalı bu hanımefendikızımız. Aklıma ondan başka kimse de gelmedi.

    YanıtlaSil
  5. bence boyle bi konuyu yazmamalisin madi

    YanıtlaSil
  6. abla o söz yazarı hetero mu ya?muratlara yakıştırılan söz yazarı değil miydi bu?

    YanıtlaSil
  7. çok ucuz bir dedikodu bu cicim, yazmaya üşenmemen hayret verici.

    YanıtlaSil
  8. honda ve dizel gibi iki takoz karıyla birlikte olan söz yazarına söyleyeceğim tek bi'şi var; hay zevkine sıçıyım.

    Oben kadını hamile olmasın sakın; malum gizli hayranıdır bu kurrbağ gözlü yazarın

    YanıtlaSil
  9. Madi tek olursun. Hadise bugün gazetelerde patladı. Sen bizi uyandırmıştın.

    YanıtlaSil