15 Haziran 2010 Salı

Sperm banyosu



21 yorum:

  1. Madi supersin. Kadin, surekli yemek istiyor, durduramiyoruz!

    YanıtlaSil
  2. yani senin sürekli hasretini çektiğin şey!Taktın sen de bu kıza. Niye çekemiyosun anlamıyorum.

    YanıtlaSil
  3. kim ki bu kız gerçekten anlamadım. Şimd kimse söylemez de gıcıklığına...

    YanıtlaSil
  4. hahahaaa DAHA ÇOK KÖTÜLÜK İSTİYORUZZZ =)!!

    YanıtlaSil
  5. ayşe özyılmazellll :D aman tanrım, kendisini ifşa ettim diye bana twitterdan savaş açmaz umarım :)

    YanıtlaSil
  6. ulan ibneler amınız olsa siktire siktire geberirdiniz. karının amı var keyfi gıcır derdinize yanın

    YanıtlaSil
  7. fotoşoptan ayse zortman a dönmüs yelloz!!

    YanıtlaSil
  8. nasıl anladınız bunun a.ö. olduğunu benziyor mu allah aşkına bunlar artık iyice delirdi bu foto ile gerçeğinin ne alakası var allah aşkına...

    YanıtlaSil
  9. ben esin maraslioglu sanmistim.

    YanıtlaSil
  10. çiftleşen iguana görmüş gibi bakmanın manası ne???

    YanıtlaSil
  11. ayol ben eysan ozhim diye bakıyorum kadına. a.ö. miş meğersem. yılın fotosopu odulunu verin fotografcı arkadasa.

    YanıtlaSil
  12. hayatimda bunun kadar simarik bir kiz gormedim...gunde alip 5 posta dovesim geliyor bazen. bununla yasamayan bilmez!

    YanıtlaSil
  13. oha a.ö ne alaka ben yagmur unal diye bakıyorum ne fotoymus beah nerden baksan baska, petek dincoz bile cikar ordan haha

    YanıtlaSil
  14. akşam akşam sen bizi güldürdün, hediye vermeden gitmeyeyim dedim:

    http://www.youtube.com/watch?v=e4lMU1QuttU

    tekrar hoşgeldin

    YanıtlaSil
  15. hep bay fular başımıza sardı bu gudubeti.

    YanıtlaSil
  16. Amerikada çok tutmuş,efsane bir dizinin yerli versiyonu gibi bu kadın...sıkıcı,özenti,boş...

    YanıtlaSil
  17. bu düpedüz natalie portman.

    YanıtlaSil
  18. Kımız cilde iyi geliyormuş.Özellikle Arap Aygırlarından sağılanlar...

    YanıtlaSil
  19. Bence A.Ö. kendini güzelim Natalie Portman'a benzetmek için çok uğraştırmış grafiker çocuğu. Çocuk onu ne kadar uğraştırmıştır bilemem ama.

    YanıtlaSil
  20. Bu Ayşe denen kadının motor olduğunu söylemiştin ne kadar da haklıymışsın.Şahan'la olan görüntülerini izledikten sonra aklımıza ilk sen geldin.Yaşa madi!

    YanıtlaSil
  21. o sol alt ortadan çıkan gri kanat teki ne ola ki?
    Köpüklerin altından haluk mu çıkacak?

    http://www.yapi.com.tr/Haberler/ve-karsinizda-haluk-akakce_78103.html

    YanıtlaSil