7 Haziran 2010 Pazartesi

Madi Clara live!!!



Madi Clara, Ah Oh sergisinin açılış partisinde yarın gece Lokal'de canlı olarak madilikler yapıp, güncel sanatın ünlü isimleriyle ilgili, üstü açılmayan sırları aralıyor.

Tüm gece boyunca yazılacak olan post'lar Lokal'in duvarına Madi Clara'yla aynı anda yansıyacak.

Güncel sanatın tüm kirli çamaşırlarını, Haluk Akakaçe hakkındaki gerçek hislerimi, Murat Pilevneli'nin sevgilisinin yeni mesleğinin ne olduğunu öğrenmek istemez misiniz?

Yanıtı evet olanlar yarın gece Lokal'de birebir katılımlı ilk live show'a davetliler. Eğer ben Niğde'de oturuyorum gelemem diyorsanız tüm geceyi buradan da takip edebilirsiniz.

kisses

4 yorum:

  1. merhaba davetiniz için tşklr.Ben Konya da yaşıyorum,ama buradan takip edecem çok büyük iyilik yapıyosunuz.Ben çok öğrenmek istiyorum heyecanlanıyorum.Tekrar tşklr....

    YanıtlaSil
  2. Olay kadınsın clara bi eşin daha gelmez bu lub alemine !

    YanıtlaSil
  3. Daha fazla madılık beklıyoruzzz.

    YanıtlaSil
  4. kadin kadiiiiiiiiin arada da yazsana bloga. ihmal etme sevgilim bizi.

    YanıtlaSil