18 Mayıs 2010 Salı

Nazlı Ilıcak'la Olcay Baykal'ın ortak noktası nedir? (Twitter madilikleri)

Günlerdir mavi boxer üstünden bir aldatma-aldatılma geyiği dönüp duruyor. Apolitik bedenim bu aşırı siyaset yüklemesini kaldıramıyor. Çok sıkıldım.

Sıkıldığım başka bir konu da dünyanın en sıkıcı insanlarının oturdukları yerden ahkam kesmeleri, ahlak hocalığı yapmaları. Ahlaksızlığı ve iffetsizliği benimsemiş biri olarak bu duruma hele hiç katlanamıyorum.

Mesela Ilıcak ailesini ele alalım. Durmaksızın günlerdir aldatmak üzerine ahlak dersleri verip kafamı şişiriyorlar. Bu yüzden küçük bir madiliği hak ettiler. Ve önce Nazlı Ilıcak'a şöyle bir tweet attım:

MadiClara @notredamedesion nazlı hanım, günlerdir ahlak derslerinizi dinliyoruz. ve her seferinde aklıma gülşen ışık geliyor. bu size ne çağrıştıryor?

Elbette cevap yok. Bilmeyenler için bu tarihin tozlu yapraklarında kalan dedikoduyu tekrar canlandırmak gerekebilir. Nazlı Ilıcak'ın rahmetli kocası Kemal Ilıcak zamanında Ayhan Işık'ın karısı Gülşen Işık'la beraberdi. Ve Kemal Bey de o dönem Nazlı Hanımla evliydi.

Tabii bu sorunun peşini bırakmadım. Nazlı hanım'dan cevabımı alamayınca bir de Mehmet Ali Ilıcak'ı ciciannesiyle ilgili dedikodularla yoklamak gerektiğini düşündüm:

MadiClara @maliilicak sizin için aldatmak bir ahmet altan romanı mıdır? yoksa bir ayhan ışık filmi mi?

hemen ardından da ikincisi

MadiClara
@maliilicak bu arada not: ayhan ışık derken kastım gülşen ışık'tı


Ve yavru Ilıcak hemen cevabı yetiştirdi:

maliilicak
@MadiClara Mütecaviz ve seviyesiz bir soru.Cevabini bildiginize gore kisilik bozuklugunuz mu bu soruyu sormaniza sebep?


Hahah. istediğim cevabı aldım. Artık öldürücü darbeyi vurmanın zamanı gelmişti:
MadiClara @maliilicak bunu ana-oğul millete aldatmak üzerine ahlak nutku vermeden önce düşünecektiniz. kisses...


Tarih affetse de Madi Clara affetmez. Beni takip edin minnoşlarım

19 yorum:

  1. hahahahaha gelmiş geçmiş en güzel madiliğin bu madicim... go girrrrlll :DDDD

    YanıtlaSil
  2. Seviyorum seni Clara, bu kadar cuk bir madiliğe ilk kez tanik oluyor ve tebrik ediyorum seni :) klavyene saglik :D

    YanıtlaSil
  3. ohaaa yürü beee!! ama dikkat et kendine! mujks

    YanıtlaSil
  4. Ohhhhhhhhhh kendime geldim vallahi. I'm filled up with gossip now. Hell yea m/

    YanıtlaSil
  5. hahah süpermiş!
    here u go bebeğim.edepsizliğini çok özlemiştik

    YanıtlaSil
  6. hahaha özlemişim seni....

    YanıtlaSil
  7. götünü yerim senin

    YanıtlaSil
  8. meğmet beye akşam gazetesindeyken vermeden kaçtığı dandik televizyonları da sorsaydın :)

    YanıtlaSil
  9. işte bu madi ya o kadar güldümki... helal olsun iyi ayar vermişsin :D

    YanıtlaSil
  10. cCc Madi Clara cCc

    YanıtlaSil
  11. nazlıhılıcak kendini çok önemli biri zannediyor. ne iktidarlar gelmiş geçmiş isimleri hatırlanmıyormuş ama nazlığanım kalmışmış.. ah ha ha

    YanıtlaSil
  12. madilerin bi tanesi

    YanıtlaSil
  13. klitorisine kurban madi seviyorum seni

    YanıtlaSil
  14. yeter artik bu ulkede olmayan ahlaklariyla ahlak veren insanlardan gina geldi.
    futursuzlugun kutusu açilmali.
    sen aç devami gelsin!!!

    YanıtlaSil
  15. ılıcaklara ılık ılık :))))

    YanıtlaSil