28 Mayıs 2010 Cuma

Elmayra

26 yorum:

  1. i love kemoş ya! sexyliğinden pc başında orgazm oldum.

    YanıtlaSil
  2. nakadan seksi vajina dudak, duvarda da sevgilisiynen çekilmiş resmi var

    YanıtlaSil
  3. ya bu kadin gece ruyama girmez insallah. korktum bakislarindan. kedim de var gelin beni duzun gibi webcame bakmis :)

    YanıtlaSil
  4. mmm o ne dudak yeme de yeme de yanında yat!(kustum)

    YanıtlaSil
  5. perez olsa kediye "imdat" baloncuğu çizerdi

    YanıtlaSil
  6. kedi "gelin kurtarın beniiii" dercesine bakmış :)

    YanıtlaSil
  7. dudağına silikon mu bastırmış?

    YanıtlaSil
  8. hahahah kıçımla güldüm ayol ne bu

    YanıtlaSil
  9. madicim bu mesajimi ortaya cikarma sana nereden yazacagimi bilemiyorum biz de sana foto gonderebilsek keske...Ayse Kucuroglu ve Ezra+Tuba kardeslere de değin birgun ne olur.En sinir oldugumuz 3 yaratik.evet kucur mu neyse medyanin yarattigi yaratiktir.ve eminim bir milyon kisi bulabilirim ona sinir olann..korkuyorum bir de ondan cok çirkinnn

    YanıtlaSil
  10. seni siken var mı acaba merak ediyorum?bide kendini bi pok sanıyodur bu!!birileri bu çocuğa gotume benzediğini soleyebilir mi?pardon ya popoma haksızlık ediyorum şu an...

    YanıtlaSil
  11. ne bok oldugu belli egil bunun arada kalmis, bikac ay once bi mekanda gordum kesti beni.. not: ben XX kromozomum :D

    YanıtlaSil
  12. Dudaklar silikon da kaşlar niye otoban be Cam Al? Bu ne perhiz, bu ne lahana turşusu? Hahahaha

    YanıtlaSil
  13. şu kenarın dilberi bir an önce hande yenerin üzerinden ellerini çekmeli ne yapsa çakma ne yapma çorlanmış batıdan

    YanıtlaSil
  14. an itibariyle kadının twitter profile pic ine bakmalısınız . biri bana bindirmeli diye poza girmiş çakmacı.

    YanıtlaSil
  15. aaayyyy madiler kemale madi dediler.
    Çok gülüyorum bu kadinin haline.
    Kardeşiyle bir oldular yediler handenin hem kariyerini hem paralarini.
    Onun o çenesi ve kaşlari vursun beni öldürsün.
    Madi kemal.
    Çorcu kemal.

    YanıtlaSil
  16. sen yokken siktiklerim; 3,5 oktav sesli çocuk, omo reklamdaki isminde taç geçen çocuk, vivident reklamdaki tiyatrocu, zann altında kalmış fotografçı, baklacı terzi.. hadi rast gele(:

    YanıtlaSil
  17. eskiden daha eğlenceli attırıklar olurdu
    yeni ergen ibne mesajı hepsi

    YanıtlaSil
  18. Allah askina su kolajen enjeksiyonu kurbanini cekin yeni dedikodu yazin, ay yeter ayol...milliyet gazetesinin uc ayda bir sitesine koydugu estetik kurbanlari dosyasi gibi...yalan da olsa yeni dedikodu istiyoruz...uydurun bisi yeter ciyak...

    YanıtlaSil
  19. madi mükemmelsin yalnız evet o dudak ne öyle!!

    YanıtlaSil
  20. kucuk ceylanla azerikızı guner sevısmıs ve bu kadın cıkmıs ortaya

    YanıtlaSil
  21. ben bunun topuzlu modacıyla aşk yaşadığı zamanı hatırlıyorum.habıre kavga edıp ayrılırlardı,sonra bu topuzluya kırmızı gül filan gönderirdi barışmak için.barışırlardı.

    YanıtlaSil
  22. dudaklarda fürek ablamın üzerine tanımam...

    YanıtlaSil
  23. ayh yukardaki adsız karı koparttın beni xD

    YanıtlaSil
  24. Ezra-tuba ikilisine kesinlikle değinmelisin clara,yanlarına almışlar uzun bir nonoşu.gay ikonluğuna oynuyolar akılları sıra

    YanıtlaSil