13 Mayıs 2010 Perşembe

Bitch is Back

Ta daaaa......

Başlamadan önce hemen bir yanlışı düzeltmem ve bir takım açıklamalar yapmam gerekiyor . Uzun bir zaman süren yokluğumda hakkımda çeşitli dedikodular çıktığını fark ettim. Yok efendim cezaevindeymişim de, tutuklanmışım da, mahkemeye çıkacakmışım da vs. vs.

YALAN. TAMAMEN YALAN. En az Halil Ergün'ü gay'lerle ilke kez Seyyal Taner'in tanıştırdığı kadar yalan.

Burada Clara von Der Meinhoff'tan aylarca gerçeği yalnızca gerçeği öğrendiniz. Kendimle ilgili gerçekleri de öğrenmek en doğal hakkınız.

İsviçre'de rehab'teydim minnoşlar.

Kış döneminde bir takım kötü-kaka-ıyyy alışkanlıklarımdan kurtulmam gerekiyordu. Ben, Amy, Lindsay... Beraberdik. Onları bilemem pek istekli gibi değillerdi ama ben en azından artık temizim.

Rehab'le beraber hayatımdan üç beyazı çıkardım artık:

Beyaz dizi. Beyaz kadın.

Ve Beyaz Yalan.

Madi Clara'da yeni döneme hoşgeldiniz!!!

24 yorum:

  1. Ha haaaaa, ufak at da civcivler yesin cicim.
    Ama umarım beyazlardan kurtulduğun doğrudur. Mapusluk insana neler yaptırır neler.

    YanıtlaSil
  2. aşığım sana, benle uyusana madi. çok çıtırsın. canımmmmm

    YanıtlaSil
  3. ayh kezbana bak cezaevinde olduğunu zaten biliyoruz

    YanıtlaSil
  4. süüüüüper... artık bu sayfaya girip şu fermen merman olaylarını görmicez.... wuuuu huuuu

    YanıtlaSil
  5. oh nihayet ! bu yaz sıkıcı geçecekti sensiz. ayşe özmotorel'in yeni albümünden bahsedeceksin değil mi ?

    YanıtlaSil
  6. hoşgeldin madi clara abla. iyi olmuş bu arınma kaçamağı... Amy zaten yapamazdı. öncelikle topuzundan kurtulması gerek ayol. nereye gitse koca topuz, içinde kimbilir neler neler. Onu ancak arıtma rafinerisi paklar... neyse öpüldünüz..

    YanıtlaSil
  7. cCc madi clara cCc

    YanıtlaSil
  8. Aşığınım yanında olamasam daaaaaaaa.

    Hoşgeldin madicim, sensiz hayatım renksiz ve iyilik doluydu. Yalanlı dolanlı, fitneli fesatlı nice haberlere. xoxo

    YanıtlaSil
  9. hosgeldin sahiden ozledik seni :)

    YanıtlaSil
  10. Tekrar donduunu görmek çok güzel ;)

    YanıtlaSil
  11. Biz de yedik...hem de kocamannn

    YanıtlaSil
  12. madi ne tesadüf hapse giren şahıs da beyazdan içeri girmişti, ne çok ortak yanınız varmışşşş....

    YanıtlaSil
  13. Nihayet yaa. İnternetin tadı kaçmıştı canım. Hoşdöndün...

    YanıtlaSil
  14. tamam. bitch is back de, you are no bitch w/ slender.

    YanıtlaSil
  15. hoşgeldin beybi. uzuuuun sürdü ama attırıklara boğacağız senin yazılarını ueheue

    YanıtlaSil
  16. Dönüşünü bile ayın 33üne denk getirdi lanet kadın!!!

    YanıtlaSil
  17. hahahah!madiye bak hele madiye..zindan mapus maceralarını merakla bekliyoruz....

    YanıtlaSil
  18. onun da içi şark kurnazlığıyla dolmuş 2.5 gramlık beyinleriyle, yazınsal dünya ile rasyonel dünya arasındaki farkı anlayamacak kadar cahil olan, "mahlaslık" denen statüyü yaşamı boyunca hiç duymamış şu kuş beyinli "hiper realist şizofrenler" hepinizin anasını sikeyim! oldu mu sazanlar? sizinle sizin dilinizden konuşabildim mi?

    hoşgeldin madicim. hoşgeldin 5 para etmez dünyalara..

    YanıtlaSil
  19. Kız gezip gördüğün senin olsun yediklerini anlat :D:D

    YanıtlaSil
  20. BİR DE ŞU YORUMLARA POP UP AYARI YAPSAN,
    GİT-GEL BAŞIM DÖNÜYOR.

    YanıtlaSil
  21. oleeeeyyy!!! seni gördüğüme o kadar sevindim ki. Nerdeydin, çok merak ettim. Sayende nefes almaya başlayacağım yeniden şükür yaradana :))))

    YanıtlaSil
  22. bır yanlısı duzelteyım cnaım delı yuregın seyi tam 24 cm ve bır kutu kola buyuklugunda ugur yucelle ılıskısı dogrudur cunku delı yuregımıun evınde resımlerını gordum ama ugur nasıl alır bılmıyorum sahsen ben dudaklarımın ucuyla dokunabıldım :))

    YanıtlaSil
  23. bu kesin karaahmet ayol . bunu okuyup ta anlamayan idiotlara sevgiler canıms.

    YanıtlaSil