20 Mayıs 2010 Perşembe

Alican'ın fotoğrafları



Son zamanlarda duyduğum en tuhaf ve en acıklı hikaye Alican Ertuğ'un intiharı. Kariyerinin zirvesindeyken bir gökdelenin 32. katından atlayan bir yakışıklı genç adam.

Kendimi hayatımda hiç olmadığım kadar hayatın anlamsızlığını sorgularken bulduğum bugünlerde bu intihar beni çok ama çok etkiledi.

Tabii bu olayın ardından her zaman olduğu gibi güzide medyamızda bu konuyla ilgili hiç çarpıcı bir şey okuyamadık. Baştan savma bilgilerle geçiştirildi durdu herşey. En iyi dedikodu sokaktadır diye ortalığı biraz eşeledim ve sonuçta şöyle bir şeye ulaştım. Juicy ama çok ilginç.

Alican Ertuğ'nun New York'taki evinde iki yakın arkadaşının fotoğrafı duruyormuş. Bu fotoğaflardan biri Koç ailesinden, diğeri de Mermerci ailesinden birine aitmiş.

14 yorum:

  1. benimde aklım almıyor yakışıklı, kariyer sahibi... yazık olmuş.

    YanıtlaSil
  2. bu omer koc olayini birinden daha duydum...(bkz. Deniz Gokce @ Bogazici MBA)

    YanıtlaSil
  3. evt ok nin usa de birini okuttugu yillardir konusuluyordu

    YanıtlaSil
  4. ok yi anladikta mermerci lerden kim onu bilemedim.

    YanıtlaSil
  5. Madi'cim neden degistirdin yazınıııı? uyarı mi aldin Koc Family'den? Ama benim Madi'cim kimselerden korkmaz kiii....

    YanıtlaSil
  6. o da mutsuzsa ben napicam diye dusundum bu haberi gorunce, cok uzucu..

    YanıtlaSil
  7. sevgilisi turkiyede calisan bir italyandi diyelim

    YanıtlaSil
  8. mermercilerden kimmiş haber var mı?

    YanıtlaSil
  9. hayatta olan insanlar hakkında yaz tamam; sözüm yok, çok da güzel yazıyorsun ama ölen birine de (hele de hayatına son vermeyi seçecek bir ruhla veda eden birine) birazcık saygın olsun. Bu kadar madilik biraz fazla değil mi?

    YanıtlaSil
  10. değil!!!! madi to the beyond of limits!!

    YanıtlaSil
  11. iyi de olay Ömer Koç'la alakalı değil.. yani ölümü tamamen başka bir durum. ben arkadaşım için rahmet diliyorum, siz de öyle yapın lütfen..

    YanıtlaSil
  12. Bu olay ile ilgili konusursam olay olur bence, hala susuyorum. Icimde cok anlatacak seylerim var Alican ile ilgili... :(

    -NYC-

    YanıtlaSil
  13. benimde bu intihar ile ilgili bildiklerimi ve geçmişten klan Bodrum anılarımızı anlatsam butLar butu madilikler çıkar... o resimlerin kime ait olduunu dsa biliyoırum... intihar etmeden iki gn önce konuşmuktuk... nur iiçinde yat ALican... Madiliklerini özledim...

    YanıtlaSil
  14. E n'olmuş yani. Herkesin evinde arkadaşıyla çekilmiş fotoğrafı var. Herkese bok atmak serbest mi demek oluyo o zaman he, bezelye beyinli?

    YanıtlaSil