9 Aralık 2009 Çarşamba

Yılın partisinin konsepti ne?




Çok sevgili arkadaşım, benim yüzümden başı sürekli derde giren, iyi kalpli Yiğit Karahmet bu hafta cumartesi günü 30 yaşına giriyormuş. (ay Vj Bülent gibi konuştuğumu fark ettim şu an)

Kadın hem hala başarısız, hem hala fakir, hem hala haftada bir gün yazıyor, hem hala Akşam gazetesi'nde hem de hala borç batağından kurtulamadığı gibi bu üstelik bir de yaşlanıyor.

Zor dönemler geçiren gay'lerin yanında olmayı ilke edinen Madi Clara olarak Yiğit Karaahmet'i bu pek önemli gecesinde yalnız bırakmıyorum ve destekliyorum. Partinin guess DJ'i olarak Randoman'ın öncesinde müziğin başına geçiyorum.

Teması Rüküş ve Görgüsüzlük olarak belirlenen bir partide nasıl içerideki tüm erkeklerin pensinin kaldırabileceksem, bu temayı da kaldırabileceğime emin olabilirsiniz.

Ne kadar süre çalacağımı, ve neleri çalacağımı o geceki sarhoşluk durumum belirleyecek. Ama müzik konseptini 'Cenk Eren'in seveceği şarkılar' olarak belirledim.

Sansasyonlarla dolu olacak bu geceyi kaçırmak istemezseniz eğer, hepiniz davetlisiniz.

22 yorum:

  1. adresi anlamadım ama.
    gelmek istiyorum ben.hem benim de dogum günüm.

    YanıtlaSil
  2. en sükse kostüm ve makyajla ordayım..

    hande yener

    YanıtlaSil
  3. hande yener normal haliyle gelse yeter.

    YanıtlaSil
  4. Viji bülent demişken davut'tan bahsetmedi hiç destek verenler arasında

    YanıtlaSil
  5. ayyy yiğit tatlısı 30 yaşına mı girermiş ay yerim ben onu canım benim yaa! hem o başarısız falan değil bi kere. sadece yakışıklılığını ve zekasını yanlış şekilde kullandığı için harcıyor. hem siz onu kitabı çıkınca görün bi de. ayrıca adam yaşlandıkça (30 yaş da yaşlanmaksa şayet) güzelleşiyor hiç kıskanma clara:) cansu dereyle röportaj yaptığı zaman çekilen fotoğraflardaki yiğit nerdeee, şimdiki yiğit nerde..siyah gömlek başka kime bu kadar yakışır ki? girdiği ortamı sallıyor. hele yiiğt bana bana aşık olunca ve biz evlenince,türk ırkını slav ırkına rakip çıkartıcak güzellikte çocuklarımız olucak bizim:p sen bi tanesin yiğit!

    YanıtlaSil
  6. 30 yaş yaşlanmak, evet :)

    YanıtlaSil
  7. yigit yakisikli degil ama cekici.. her ne kadar ibne, yillarca once ona neo'da sarkitigmda bana yuz vermediyse de..:)
    yazilarina gelince, cok basarili.. ozellikle diyarbakir ziyareti.. tum yazilarini okurum.. zeka piriltisi var..

    YanıtlaSil
  8. bu yalaka karı kim ayool

    YanıtlaSil
  9. Yiğit'in kendine aşık olacağını ümit eden kim bilmiyorum ama Yiğit Heteroseksüel dünyadan sadece bana aşık bebeğimm.Boş yere ümitlenme,birisiyle evlenicekse o ancak ben olurum.

    Gelin

    YanıtlaSil
  10. Gelin, o kırışıklıklar, o burun ve o kazma dişlerle sen kim yiğit kim be canım... ahu tuğbanın yandan yemişinin kamyon çarpmışı olarak hayattan biraz fazla beklentin yok mu sence de? yiğit yerine meriçi falan düşün derim ben

    10 aralık 22:46 adsızı sana gelince, sen herkesin kendin gibi kimsesiz bi şekilde öleceğini,cesedini kedilerin yiyeceğini ve kalıntılarını da kokudan rahatsız olan travesti komşularının bulacağını mı sanıyodun ki? senin aksine yiğitin seveni çok gördüğün gibi. bunu yalakalık olarak yaftalayabilirsin tabi,sevgisizlikten öldüğün için döktüğün göz yaşlarına iyi gelir belki bi derece. haset,mutsuz,sefil hayatında bütün çirkinliğinle yaşamaya devam et yapabilcein başka bişi yok çünkü:) öptüm canlarımmmmm hahahahahaha

    YanıtlaSil
  11. Taksim meydanına dev şişme bir erkek koyup s.kinede "madiclara evet yiğit" yazsaydın kendini bu kadar afişe etmezdin bebişim.Fakat haklısın Orayın iğrenç ses tonu ve aptal aksanıyla yaptığı donuk proğramı sen yapsaydın en azından ondan bir kaç hafta daha yayında kalabilirdin.
    Nasıl derlerr...hmm my lips are in deep of your hot asshole.
    lady kaka

    YanıtlaSil
  12. Konset şu olsun. Çekiliş sonucu şanslı kişiyle yatsın

    YanıtlaSil
  13. 10 ARALİK, 22:46 ADSIZI.. "YALAKA KARI" DIYE BANA LAF ETMISSIN.. SAGOL..

    YanıtlaSil
  14. yiit efendi (istediin kadar kadin numarasi yap diilsin naapalim) cem garipoglunun yas gununu kutlamissin pek mi sevisirsin kendisiyle ya da kolisi oliiim beni de kessin mi diyorsun ? aydinlat hepimizi

    YanıtlaSil
  15. piiiiii madi kazuleti 1 hafta olcak senin blogda ufak bi atmırık kalıntısı bile yok! maaşına zam mı istiyosun anlamadık ki.

    YanıtlaSil
  16. yaw yigit d.gunun de ne buldun yedin de bu kadar gundur bizi habersiz birakiyorsun? yok mu hicbir action illa bizden mi bekliyorsun dedikodu?

    YanıtlaSil
  17. yigitim aslanim :)

    YanıtlaSil
  18. Hay MADİ KILARA Hay, ağzımıza bir parmak bal çaldın şimdi gene kayıplardasın.
    Pipin düşsün.

    YanıtlaSil
  19. yiğitçim petit beurre'üm, kendine iltifat ettirmek için yeni yöntemin bu mu?
    maaşları geç alıyorsun tamam ama insafsız olma kendine, bir gün seni de keşfedecekler; daha az madi olduğun bir gün...

    o gece orada olacağım ve yanaklarından öpeceğim madi aka yiğit clara!

    XOXO
    medyanın ukalası

    YanıtlaSil
  20. sonunda çılgınlar gibi sevişmenin olmadığı, insanların gerçek yüzlerini sergilemedikleri, alkolün dibine vurulmayan partilere parti demem ben. kermes derim :D

    YanıtlaSil
  21. N`asildi parti? bi`ozet gecer mi gidenler ?

    YanıtlaSil