21 Aralık 2009 Pazartesi

Ne biriktirdim?

Tabii ki hiçbir şey.

Sadece birazcık susun ve vır vır kafa ütülemeyin diye yazdım.

Benim bir şey biriktrimem mükün değil. Biraz akıllılarınızn anlayacağı üzere dipsomani hastasıyım ve dibini görmeden rahat edemiyorum hiçbir şeyin.

Biriktirme ve patavat kavramlarımı beş yaşındayken aldırdım. Tıpkı küçük birer şeftali gibi çıkan memelerim gibi.

Üstelik aşırı sıkılganım. Sizlerin kıçlarınızı şap'latarak okuduğunuz ve bayıldığınız bu blogtan ilk yazıyı yazıp yolladığım dakikadan itibaren sıkılmıştım. Defalarca ekrana bakarken bileklerimi kesmeyi düşündüm.

Ama sonunda buraya kadar geldik.

Korkamayın devam da edeceğiz.

Daha söyleyecek laflarım, yapılacak kötülüklerim var.

4 yorum:

  1. sanırım birisi fena halde aşık olmak, sevmek, sevilmek istiyor (mu? acaba...)

    YanıtlaSil
  2. bu ne be? Sevgi kelebekleri de mi var biz hırçın ibnelerin arasında? :)

    YanıtlaSil
  3. but teessüf ederim

    YanıtlaSil
  4. "Her hırçın ibnenin yüreğinde,kanat çırpmaya hazır bir sevgi kelebeği vardır" Anonim... :)

    YanıtlaSil