18 Aralık 2009 Cuma

Merak etmeyin. Biriktiriyorum. Az kaldı.

11 yorum:

  1. ne biriktiriyon merak ettim madi... ben her aksam bosaltmazsam rahat olamiyom.

    YanıtlaSil
  2. artık çok sıkıcısın. gezmekten madiliğe zamanın kalmadı

    YanıtlaSil
  3. nerdesin hakketen madi ya israile mi gittin yoksa doğruyu söylee:)))

    YanıtlaSil
  4. Ayyy madiiii
    Resmen bir hafta boyunca modum yerlerde gezdi.
    2 dedikodu duyup kendime gelmek istiyorum
    Çabuk olurmusun pls

    YanıtlaSil
  5. Ayol twitter gibi en fazla 140 karakter yazıyorsun artık.

    YanıtlaSil
  6. hadi ama madi!! 12 gun oldu yeter artik.. sensiz gunler cok SIKICI!

    YanıtlaSil
  7. fena bi attırık olacak gibi

    YanıtlaSil
  8. patlaman güzel olur diye ümitle beklemekteyim.. yalnız da olmadığımı düşünüyorum :/

    YanıtlaSil
  9. madi çok özledik senii hadi ama:)

    YanıtlaSil
  10. madiii ölmemmimi istiyon gıı
    nerde yeni dedikodular ayool

    YanıtlaSil