2 Aralık 2009 Çarşamba

Kasım'dan neler öğrendim?

* Aranızda sağduyulu ve akıllı ibnelerin de olduğunu. Bir takım attırıkların arasında gerçekten çok zekice işler olduğunu itiraf etmem gerek. Malesef yüksek ego'mda bazen sizlerin başarılarına şaşırıyor.

* En az yazıyı kasım da yazdığımı... Yani kasım gerçekten kastırırmış

* Ünlü olduğum zaman daha da terbiyesiz ve küstah olacağımı

* Elektrikçinin bir daha bana dönmeyeceğini.

* 18 yaş legaldir sınırının hala çok saçma olduğu düşüncemin değişmediğini. Bari 17 olsun...

* Gay seven kadınlardan hiç hoşlanmadığımı.

* Daha çok halkla kaynaşmam gerektiğini ama bir yandan da halktan korktuğumu

* Hepimizin ama hepimizin kafasının aslında çok karışık olduğunu.

Herkese mutlu yıllllarrrr....



Clara von der Meinhoff

16 yorum:

  1. peki sana resmen aşık bir kadından da mı hoşlanmazsın? ne yaparsın? stalkerın oldum,haberin yok.

    YanıtlaSil
  2. ahaha clara bak bende şimdi öğrendim eski entryleri falan okumaktan sıkılıp kurcalarken(senin düşkün olduğun şey değil, siteyi) sonraki blok tuşuna bastım ve ne göreyim senin şerliklerine tezatta bi blog 'vesselam':))) madicim bu sana mesaj bırak bu işleri evinin kadını ol muhafazakar ol!! doğur çoluk çocuk sahibi ol ahaha

    YanıtlaSil
  3. gay seven kadın derken? konuyu biraz açabilir miyiz? hatta bir başlık altında lütfen :)

    YanıtlaSil
  4. hande yener gibi canım:)) hepimizin bir kadın kankası yok mu işte ondan.seksüel anlamda değil yani.ayyyyyyy gerizekalı gergin kadın çakmaları:))

    YanıtlaSil
  5. gay seven kadın; ya şişman, çirkin ve evde kalmış olurlar ya "aman şimdi bu ibnelerle ters düşmeyelim, işimiz düşer, hem çıkarımız da var" türünden şarkıcı türkücü olurlar ya da "kocamdan çok sıkılıyorum, bu arada şu ibnelerle vakit geçireyim, kocam da kızmaz ben de hep merak ederdim nasıl yapıyorlar, sorar öğrenirim de" türünden olurlar. Gülben Ergen'den Serra Yılmaz'a uzanan bu kadınların arasına madicalara sayesind zengin kocalarından sıkılan ev kadınları da girdi. Hayırlı olsun da, gay özgürleşmesine ne bokum katkıları olacak o bilinmiyor!

    YanıtlaSil
  6. cevap istiyorum! ben 2 aralık 02:18 adsızı.

    YanıtlaSil
  7. Yiit'in twitter'ında bodur baştürk "teşekkürler cicim" demiş. Neler oluyor ?

    Vj bülent iş bulana kadar guest yazar olsun. Piyasada öyle şeyler gördüm kü; anlatsam yüzlerine tükürüsünüz vallağ .. demişti.

    Hande yerine Davut'un savunması gerekmiyor mu Bülo'yu ? Hani nerde davut . Ayrıca Gülben beleşe kimseyi savunmaz. Zamanında star gazetesinde cansiperane savunurdu, kliplerini anons etmeden önce 10 dakika konuşurdu bülocan

    YanıtlaSil
  8. kötülerin içinden iyileri seçebilmek için henüz geç değil...

    Öğrenilmesi gereken şey : Biz gay'ların asla yaşlanmadığı... ( Olgunlaşmak ayrı bir mevzu. )

    YanıtlaSil
  9. http://guyswithiphones.com/hall-of-fame

    Enjoy

    YanıtlaSil
  10. bülent n yeni kanalı hayırlı olsun trtmüzik artık tesettürede girer sanırım hem perukdanda kurtulur :)))))

    YanıtlaSil
  11. gey seven kadın yanında kendını gey (lezbiyen degil direk "gey erkek" bildigin. ay sacmaladım anladınız siz....) sanan versiyonlar da var. kız gibi oglanlari beceriolar sanirsam. direk 3. kisi agzı ile yaziim ki, ben oldugum cıkmasın ortaya. ayrıca sisko falan diil bildigin fıstık gibiiym hahayt

    YanıtlaSil
  12. madi sende yaşlanıyorsun he.......

    YanıtlaSil
  13. madi saatin mi şaşırdı? böyle değerlendirmeler yıl sonunda yapılır. bir ay daha bekleyemedin mi körolasıca.

    YanıtlaSil
  14. Bülo'ya sakal bırak demelerine amma güldüm. Adam'ın yüzü şeftali kadar tüysüz. Bu yaştan sonra takma bıyık mı takmasını bekliyorlar. Ben gizli sakal bırakıyorum, oramı da ekranda açamam deseydi

    YanıtlaSil
  15. kasımda aşk başkadır. aralıkta da seks.

    YanıtlaSil
  16. kış sana yaramamış madicik, canlan biraz, bi dildo bişeyler sok, bi titret de kendine gel. ob ye kaptırma hayranlarını....

    YanıtlaSil