23 Aralık 2009 Çarşamba

1 motor, 1 ibne, 1 yaşlı kürt, 2 cüce bir arada

33 yorum:

  1. Ben cücelerden de şüpheleniyorum, onlar da ibne. Ayrıca askerlikten yırtmaya çalışıyorlar , kene 3 seneyi tamamlayamadı galiba, zırt pırt yurt dışına gidip duruyor. Ortadaki avrat şöhret delisi,gülben version 2.0 yeni sürüm

    YanıtlaSil
  2. süha eksik, oldu mu şindi ?

    YanıtlaSil
  3. madiiiiiiiiiii sen naptın koptum :D:D:D:D:D ama 3 cüce var orda hangisi ibne?

    S.

    YanıtlaSil
  4. hahahahahaaa
    kenanın saçları Tarkan nnkin aynısı resmen:D:D:D
    ayy serdar a bak nsı çirkiiinnn:D
    yalın da azcık kalın olsaymış:D

    YanıtlaSil
  5. ahahhahahahah ayh madi sen çok yaşa e mi
    serdar ibne olan diğer ikisi cüce mi? yoksam üçü de cüce teki hem ibne hem cüce mi? hahahhahahahah

    YanıtlaSil
  6. hahahahaa
    motor serdar mı ayse mı karar veremedım bosluklar dolmuyor, dolsada bırden fazla sıgmıyor:))

    YanıtlaSil
  7. su basligi soldan saga biri siralasin

    ibne cuce motor kurt cuce ,mi?

    YanıtlaSil
  8. madicim bülent teyze ye ne oldu perde arkasını heyecanla bekliyoruz asıl.ayrıca burada motorlar 1 değil 3 :)

    YanıtlaSil
  9. ibneler parmak kaldırsın... :D cüceler belli kürtde :D

    YanıtlaSil
  10. bi tek ayse arman eksik!!

    YanıtlaSil
  11. Bunların hicbirinde 'ar' denen şey olmadığı için-tıpkı senin gibi:)-sana varlıkları ile çok güzel malzeme veriorlar!!

    YanıtlaSil
  12. benide ekle M.C. 1 Manti :))

    YanıtlaSil
  13. çok ayıp, insanları bu şekilde nitelendiremezsin madi yeter artık. o kız melek gibi bir insan. iyi ki bi blog açtın iyiki kimse kim olduğunu bilmiyor. sana böyle şeyler dense çok mu hoşuna gider.... DEEEEERMİŞİİMMMMM HAHAHHAHAA

    can alıcı soru: ayşegül'ün g.tündeki parmak kimin?

    YanıtlaSil
  14. olaya hiç bu açıdan bakmamıştım haha

    YanıtlaSil
  15. Çok doğru teşhisler yapıyorsun sana katılıyorum ben yaşlı kürtü de seviyorum ne yapsın çemiş gezekli:))Ne demiş cüce Bir ayna ya baktım aynayı sev sonra da git patlat kafayı ah be kardeşim başına ne geldi?

    YanıtlaSil
  16. Allah korusun ya bir gün ünlü olursam da buraya düşersem diye tırsar oldum senin yüzünden be

    YanıtlaSil
  17. Aa hayret, kifayetsiz ve fakat hırslı gacıları cansiperane savunan lubunyalar ortaya çıkmamış daha. Biri haber versin onlara çabuuuk. Hülya'yı Gülben'i çok büyük sanatçı bilip tapan lubunyalar, koşuuuun Ayşe Özyılmazel'e saldırı var. :))))

    YanıtlaSil
  18. bunlar nası bi araya gelmiş ya :D

    YanıtlaSil
  19. Serdar Ortaç ne zaman ölecek yaa???

    YanıtlaSil
  20. hahahhahahahah madi sabah sabah gördüm eğlendim. sen beni güldürdün allah da seni güdürsün

    YanıtlaSil
  21. hayatım serdar cok cımrıymıs bı tane jıgolo arkadasım onunla polat towerde beraber olmus para vermemıs ayıp etmıs ama yanı kınıyoruz serdarıı hahahaha

    YanıtlaSil
  22. bu ayse motorunu basimiza kim sardi merak icindeyim... bu kadar freak bi kari olamaz. unlu olucam delisi.. babasida bi bok degildi kizida bi bok degil.. hincalin pompaladigi ne duzgunki bu duzgun olsun zaten

    YanıtlaSil
  23. nullhypothesis12 Ocak 2010 19:03

    bu benim hayatimda gordugum en komik sey!!!

    YanıtlaSil
  24. KADIN KADINA DİYORUM ÖTESİ YOK DİYORUM

    YanıtlaSil
  25. gfdgjhfj bi tanesin bi tane

    YanıtlaSil
  26. hahahahhaha.. madi öldürürsün adamı

    YanıtlaSil
  27. serdar çaktırmadan bacaklarını ellemiş ayşe'nin.

    YanıtlaSil
  28. hahahayt.....cüceler birbirine binerler..geriye kalır motor ve kürt.onlarda cücelere bakıp 31 patlatırlar hikayede mutlu bir boşalmış sona doğru ilerler....

    YanıtlaSil
  29. piç madi. piçin önde gideni ibne.

    YanıtlaSil
  30. cakma delikanlılarrr ayol bunlarrr 20 gr duka taşımakla delikanlı olunmadıgını ıspatlayan kareee

    YanıtlaSil
  31. VERECEGIM ISTE VAR MI DIYECEGINIZZZZZZZZZZZ!SEYTANLAR SIZI....

    YanıtlaSil
  32. Fotoğrafa girdiğini zannedip girememiş bi kadın var Kenan'ın yanında,şans eseri bu sayfada rezil olmaktan kurtulmuş desene. Birde yılmaz erdoğanın elinden sarkan kimin kopçası?

    YanıtlaSil