6 Kasım 2009 Cuma

Yarışmaya küçük bir müdahele

Elbette düzenlediğim ilk güzellik yarışmasını sizlerin kötü ve berbat zevklerine bırakamazdım. Ayrıca nasıl her yarışmada adaylar hakkında bilgi veriliyor. Buradaki adaylarımızla ilgili de bir takım bilgiler vermek gerek.

*Bay bıyıklarını yüzüme sür'ün gerçek hayatta bu kadar güzel olmadığı ve bu fotoğrafının çok iyi çıktığı söyleniyor. Ama yine de gece kendisi benim dikkatimi çekenler arasındaydı. O kadar da fena olmasa gerek.

*Karate Kid hem fotoğrafta hem de gerçekte fena değildi. Ayrıca kol kasları gerçekte de şişkin.

*Yakışıklı Pezevenk'le tuvalette konuştuk. 'Ay senin pipin ne kadar küçük' dedim. 'Ben bunu özellikle yaptırdım, büyüdüğünde çok büyüyor' dedi.

*Klink maskesini çok az çıkardığı için tam olarak bilgi yok hakkında.

*Ayım olur musun? da maskesini çok az çıkardı ama altındakinin gayet güzel olduğu söyleniyor.

1 yorum:

  1. klink pasif gay zaten, gözlerde lens bu arada ;)

    YanıtlaSil