7 Kasım 2009 Cumartesi

Madonna olma hayali kısa sürdü


Ve Hande Yener dün gece Beyaz Şov'da artık elektronik müziği bıraktığını ve tekrar pop yapacağını açıklamış.

Ahahahahahahahahaha.

Şu an o kadar mutluyum ki en son İzzet Çapa, Onur Baştürk'ü kapıdan kovduğunda bu kadar mutlu olmuştum.

Çünkü ben demiştim. Onun bu çakma müziğini sadece kendisi ve Ajdar beğeniyordu. Başka hiç kimsenin de umurlarında değiller.

Evet, Hande Yener artık pop müziğe dönüyor çünkü defalarca da yazdığım gibi tek sebep artık parasız kalmış olması. Paralar bitti. Borçları kapıya dayandı. hiçbir albümü satmıyor, hiç kimse onunla ilgilenmiyor. Yaşlandı ve çaptan düştü.

Herşeyden öte, ne oldu aylarca kafamızı siktikleri? Yok elektronikten vazgeçmem de, ben aradığım şeyi buldum da...

Ne oldu şekerim? Ne oldu bebeğim? Ne oldu aşkım?

İşte buna tükürdüğünü yalamak denir.

18 yorum:

  1. yok be, eğleniyorduk. en azından kliplerini izleyip dalgasını geçiyorduk.

    YanıtlaSil
  2. çok büyük konuşuodu zamanında ama göt oldu şimdi geçmiş olsun geçirmişler olsun handecim..

    YanıtlaSil
  3. ne kadar igrenc bi kadinsin sen ya. ne yapsin, acmi kalsin? seviyesiz ucuz pacoz bir lubunyasin sen. tam madisin.

    YanıtlaSil
  4. Yalanı batasıca makbile hande'den "siktir git" temalı şarkılar bekliyoruz lütfen..

    YanıtlaSil
  5. Arabesq album yapsın en damarından kayınço! su piyanist şantör kocasıda pazarlamacı olsun...

    YanıtlaSil
  6. top musunuz lan siz ?

    YanıtlaSil
  7. Hande inatçı bir kadın.Açıkcası çok kolay yaptığı işten vazgeçecek bir tipe benzemiyor.Tekrar kendinden bahsettirmek için "bıraktım elektroniği" diye bir açıklama yaptığına inanmak istiyorum.Herkes Serdar ORtaç Pop'u beklerken ,yaptığı şeyle herkesi şaşırtabilir.
    Bu arada beyazda ki kıyafeti felaketti.

    YanıtlaSil
  8. Şimdiki göğüsleri böyle değil, daha büyük

    YanıtlaSil
  9. Ayol Gay Pride yürüyüşüne açıkça destek verip,elele ve kolkola lubunyalarla yürüyen Hande Yenere bu kadar madilik yapılmaz şekerim.Gacı daha ne yapsın.Ay yeter bu kadar madilik

    YanıtlaSil
  10. gay pride'a katılacak kadar aktivist olan geyler zaten vakitlerini burada hande'ye bok atmakla harcamıyor. buraya yorum yazanlar bambaşka bir ekolden. o yüzden madi clara'yı tüm geylere maledip, hande yürüyüşlerine katıldı, bak nankör ibnelere demek yanlış. ama hande ordayken ajdar katılmadı o yüzden burada bol bol bok atmaya hakkımız var, değil mi?

    YanıtlaSil
  11. Valla salaksınız kadının agzından elektronık muzıgı bıraktım ın lafı bıle gecmedı.Eskı pop sarkıalrımı ınkar etmıyorum onlkar benı bu sohrete ulastırdı ama ben yenılıge gelısıme acık bırısıyım devamlı aynı tarz elektronık muzık yaparsan gelısemem yenılıklere acıgım dedı.Madı bı tas attı(oda kulaktan dolma sahte bılgıyle) siz lubunlar da cıkaramadınız yani pesss

    Elestırı yada mavra geyık cok guzel alası yapılsın ama bunu yaparken ısın içine kin sokunc a madi, sen gozden dusuyosun bok attıkların değil

    Bıraz zeka lutfen

    YanıtlaSil
  12. perez hilton gay diye sadece gay'ler mi okuyor ? Bu siteyi hemen gaylere mağletmeyin. Burası gazetecilerin haber çalabildiği herkese açık bi site

    YanıtlaSil
  13. baydıııın benii artık içim şişti çirkef misin nesin be

    YanıtlaSil
  14. Kadın elektronik müziği bıraktım demedi ki madi!!? Sen programı izledin mi gerçekten? Çok fenasın sen ya

    YanıtlaSil
  15. ayol o gay pride a katılsa noolur katılmasa noolur
    prim yapmaya çalışmaklar bunlar madonna ya benzeyecek ya hesapta.. oğlu gay olsun bakalım asıl o zaman görürüz naapıyo ... bi ara okan a çıktı bu.. madonna nın bi performansını taklit ediim derken acınası hallere girdi.
    madonna zamanında sahneye koca bi yatak koydurmuş mastürbasyon performansı sergilemiş.. senin ki tek kişilik bi karyolayı almış okanın çük kadar sahnesine koydurmuş üstünde yatak matak yok karyolanın başlığı da abuk subuk çirkin mi çirkin .. çıkmış varoş karyolanın üstüne debelenip duruyor.. seyrederken ben utanmıştım oturduğum yerden..ayh hiç mi yok bunun çevresinde adam akıllı biri kızım naaaptın sen olur mu hiç öyle diyen.. yazık

    YanıtlaSil
  16. bir canadalı arkadaşım bu hatunu tv de görüp "Who is this hyped transexuel demişti"

    YanıtlaSil
  17. benim kanadalida turkiyede ay bu cek begenilir dedigim her kadina she looks like a drag queen diyodu... orn fridevs hanim, turkan soray, ajda pekkan.. galba hem erkegi hem kadini butun turkler Tci
    neyse onu bunu bilmemde handeye laf yok... ugrasiyor yani.. azda olsa citayi yukseltiyor tutuyorum ben simarikligida yakistiriyor burnu havaligida oluyor hersey gidiyor kiza

    YanıtlaSil
  18. Etrafında adamakıllı kimse yok,ucuz ibnlerle iş yapmaya çalışıyor, cesareti takdir edilesi ama göz göre göre harcanıyor. ayrıca taklit kimseye fayda getirmemiştir...

    YanıtlaSil