16 Kasım 2009 Pazartesi

Madi Clara'da yönetim anket sonuçlarına el koyuyor

DİKKAT! MADİ CLARA'DA DARBE YAPILMIŞTIR


LÜTFEN HASAN MUTLUCAN'DAN YİNE DE ŞAHLANIYOR ONBAŞININ KIRATI EŞLİĞİNDE OKUYUNUZ.

Anket sırasında yapmaya çalıştığım ufak müdahalelerden bir şey anlamadınız. Sonuçlar değişmedi.

Bir Bacardi ödüllü bu son derece mühim yarışmanın sonuçlarını sizlerin 'tuhaf' zevklerine bırakılmayacağını bilmem gerekirdi. (Para sıçmıyoruz herhalde burada, önümüze gelene bir şişe Bacardi dağıtamayız.)

591 oyun demokratik kullandığı 'Partinin yakışıklısını seçiyoruz anketi' oylamada 'Bay bıyıklarını yüzüm sür' oyların yüzde 38'ini alarak birinci seçilmiştir.Fakat ben bu seçimi hiç bir şekilde kabul etmiyorum. Ve ben madiyim. Benim dediğim olur. Üstelik yüce gay şura'ya şağıdaki fotoğrafı da kanıt olarak sunuyorum.




Resimdeki Bay bıyıklarını yüzüme sür'ün elinde bira tutaraken fotoğrafını görüyoruz. Görüldüğü üzere tatlı biri olabilir ama bu son derece iddialı yarışmamı kazanacak kadar değil.

Şimdi gelelim darbe yönetiminin açıkladığı benim birincime. Oylarla üçüncü olan

YAKIŞIKLI PEZEVENK.





Kendisi tarafımdan bizzat tanınan, son derece yakışıklı, 21 yaşında bir arkadaşımızdır. Kendisiyle partiden bir kaç gün önce tanıştık ve umarım tanışıklığımızı devam ettireceğiz. Ama hala bu açıklamamdan memnun olmayanlar var ise onlara da yakışıklı pezevengin bu fotoğrafını kanıt olarak sunabilirim.




Yarışmanın birincisine ödülü bir sonraki buluşmada ya da başbaşa takdim edilecektir.

Hem darbe hem de sonuçları vatanımıza milletimize hayırlı uğurlu olsun.

Beni takip etmeye devam edin!

26 yorum:

  1. ama suç fotoğraflarda madicim. sen bu haliyle koysaydın yakışıklı pezevengi ne karate kid kalırdı ne de bıyıklı şopar.

    YanıtlaSil
  2. merhaba ben de hersabah koltuk altlarıma fondöten sürüyorum.

    YanıtlaSil
  3. Her darbeyi desteklediğim gibi, bunu da destekliyorum. Hem de ıslak imzamla. Milli Güvenlik Konseyi'ne girebilir miyim madicim?

    YanıtlaSil
  4. madi, senin elektrikciyi gorseydik bir de... ben boyle zibidi oglanlari napayim...?

    YanıtlaSil
  5. madicim bıyıklı yüz vermedi de yakışıklı pezevenk mi uçurdu seni o gece mekanın tuvaletinde hı?
    ben senin yerinde olsam bıyıklı ve pezevenkle threesome yapardım.

    YanıtlaSil
  6. harika, peki bu fotografları nerden buldun madicim?

    YanıtlaSil
  7. kocam benim! yerim seni yakışıklı! benim de pezevengim ol.

    YanıtlaSil
  8. Bay Bıyık çıka çıka Kenan Doğulu çıktı! Ay istemezük! Çirkin Şey! Hetero ol inşalla e mi! Bundan daha beteri olunmuyor zaten.

    YanıtlaSil
  9. peki bu yakısıklı pezevenk ile nası yatabiliriz? Kaça gelir bu eve :)) Bana pezevenkten cok dejavu mantisi gibi geldi :)

    YanıtlaSil
  10. elektrikçi konusunda bende ısrarlıyım, french kiss görüntülerini istiyoruz :P

    YanıtlaSil
  11. koltuk altı kıllarını erkeklerin almaması gerekir. Bu oğlanla nasıl armpit fetişi yapılıcak sevgili Madi Clara
    İmza: Tutuş

    YanıtlaSil
  12. madicim son zamanlarda duydugum dedikodu dogruymus demek. yani bay biyikli hos guzel ama senin birincinde pek bi kadin. koltuk altina baksana tertemiz pudralanmis. Aktiflik gunlerinde basarilar!

    YanıtlaSil
  13. xoxo =) gossip girl ü her izleyişimde buraya giresim geliyo.

    YanıtlaSil
  14. uff ya turk erkegi dedigin killi olur

    YanıtlaSil
  15. ayol bi de karate kid'in fotosunu koysaydın.

    YanıtlaSil
  16. ceyyy.jpg?? ceyhun??

    YanıtlaSil
  17. ama yakışıklı pezuşun da elinde bira var bu ne perhiz bu ne lahana turşusu

    YanıtlaSil
  18. ne olsaydı istiyırsun? similya mı sizin gibi? ceyhuncum sadece benim similyamı eller.

    YanıtlaSil
  19. ceyyy.jpeg : ceyyyda takma adlı gece kraliçesi? :)

    YanıtlaSil
  20. varoş lubunyalar çekemedi cocuu :))

    YanıtlaSil
  21. aman lubunlar varoş da çocuk sanki yalıdan! bildiğin 17 varoş mantisi ayol! ya gaziosmanpaşadır ya bayrampaşa. robert kolej mezunu değil ya ahahahahah.

    YanıtlaSil
  22. robert koleji mezunları sanki çok kaliteli (!) Esra - Ceyda kardeşler de bilkent mezunu.

    YanıtlaSil
  23. musicmad güzel demişsin :)

    YanıtlaSil
  24. Madicim sana bi şey diyim, bu bay bıyıklarını yüzüme sür, koyduğun ikinci fotoda daha bir şirin, daha bir şeker gibi çıkmış, yalarım ben bunu. Ayrıca yakışıklı pezevenk yoksa o fotoda arkada duran kırmızı pantolonlu mu? Benziyor valla.

    YanıtlaSil
  25. gerçekten fenaymış pezevenk

    YanıtlaSil
  26. bay bıyıklarını yüzüme sür'ün ikinci fotoğrafı 2008!in eylül ayındaki bi partide çekilmiştir.. hatta devamında karşısındaki kırmızı ojeli kızla (sevgilisi olur kendileri)öpüşeceklerdir...

    YanıtlaSil