5 Kasım 2009 Perşembe

1. Madi Clara Güzellik yarışması -- Partinin en yakışıklısını seçiyoruz

Minnoşlar, minnoşlaaar...

Madi Clara'yla iyi geçinen kazanır. Daha önce de açıkladığım bedeller karşılığında sponsor olduğum 'eat me on halloween' partisi son dönemin en çok konuşulan gecelerinden biri oldu.

Elbette bu partiyi bu şekilde bitirmeyeceğim. Gece içide çekilen fotoğraflardan bir derleme yaptım. Ve 1. Madi Clara güzellik yarışmasını başlatıyorum.

Fotoğrafları yorumlayıp ve en beğendiğiniz erkeği belirtiyorusunuz. Yandaki anketten de bir hafta boyunca oyluyorsunuz. Kazanana bir sonraki partide bir şişe Bacardi veriyorum. Madi Clara tarafından imzalı.. kisses kisses

İŞTE ADAYLAR

EN GÜZELİ KİM?


YARAMAZ BÖCEK

YAKIŞIKLI PEZEVENK




ORYANTALİST ERASMUSLU


BAY BIYIKLARINI YÜZÜME SÜR

KARATE KID
AYIM OLUR MUSUN
MAVİ GÖZLÜ KLİNK
KÜRKLÜ HAYDUT

31 yorum:

  1. yakısıklı pezevenk hoş ama orginalini bildiim icin buyuk bi yanılgıdan ibaret olduunun farkındaım.. karate kid icin alıcı gozle bakamadım... ama fotosu gayet davetkar :)

    evet ilk oy karate kid'e.. pusula nerde? nereye basıoum pipimi?

    YanıtlaSil
  2. bay bıyıklarını yuzume süre bi oy benden...

    YanıtlaSil
  3. clara, ne yapıp edip bu karate kid birinci seçtirilecek ve gruba davet edilecek! sırtından şampanya dökülüp içilecek. sen önden içersin.

    YanıtlaSil
  4. evet bıyığa benden de bir oy kaytam bıyık

    YanıtlaSil
  5. karede kid süpermiş.. oyumu verdim bekliyorum:)

    YanıtlaSil
  6. bıyıklı karate kid'e bıyıklarını sürtse de seyretsek! gelecek partinin gösterisi onlar olsun clara! ve rica ederim şu çirkin olan arkadaşlarını kapıdan alma ya da 100 TL versinler!

    YanıtlaSil
  7. madicim bunlardan hangileri ile kolileşilebilir? ona göre oy vericem.

    YanıtlaSil
  8. yani madi clara hani çirkinlik yarışması olsa daha mantıklı bunların arasında ben hiç yakışıklı göremedim ayol kaldı ki bir tanesi ayı biriside iskelet yaniiiiiiii........

    YanıtlaSil
  9. ee tabikide indim derelere bilmem nerelerine kaytan bıyıklarımı sürsem nerelerine, bıyık sürülmesi fetişiyiz hepimiz :)

    YanıtlaSil
  10. ben uzun bi müddet mavi gozlu klink le takılmak istiyorum ama arada pezevenklede oynasabiliriz hic bir sorun yok benm acimdan : ))

    YanıtlaSil
  11. yaramaz böceğin pek bir oral seks çağrışımlı duruşu var, oyum ona :P

    YanıtlaSil
  12. tabii ki ayı olan....
    başka var mı ki :P

    YanıtlaSil
  13. oyum kürklüye. çok gizemli olduğu için beni benden almayı başardı. umarım kürksüz de bu başarısının devamı gelir.

    YanıtlaSil
  14. kürklü haydut diorum

    YanıtlaSil
  15. İbnesiniz ama sewimlisiniz..

    YanıtlaSil
  16. Karate Kid'im,nur-u aynım...

    YanıtlaSil
  17. Yakışıklı Pezevenk benim elletmem...

    Gelin

    YanıtlaSil
  18. Bıyıklı tabe kie

    YanıtlaSil
  19. heyy biyikli benim sevgilim!
    ben de partideki hanfendi'yim

    YanıtlaSil
  20. birinci gelen madi'yi öpsün canlı yayında. hemen verme hediyeyi

    YanıtlaSil
  21. Bence en iyisi ayi olan... Kollarina bakmiyor musunuz hem killi hem de dovmesi var... ayi olmasi da iyi ayrica; cillop gibi oglani ben nereme sokayim...

    Madi, senin okuyucularin boyle iste... vaktiyle Huysuz Virjin olmak isterdim diye ankete cevap vermislerdi... ben erkan ozerman olmak isteyen smart azinliktan biriydim...

    YanıtlaSil
  22. bıyıklı rulez!
    şimdiden kıllı fantezilerimi süslemeye başladı bu bıyıklı :D

    YanıtlaSil
  23. 1. favorim karate kid bana tüm gece karate yapsın
    2. favorim bıyıklı küçük olsun ben onu yerim
    3. favorim böcekk oyyyhhh diyorum madi
    güzel yarışma
    ödülü sen mi vereceksin

    YanıtlaSil
  24. ayyy ben de bıyıklıyla kürklü arasında kaldım ama bıyıklının bıyıklar kesilince at gibi ağzı meydana çıkar diyeee... kürklü diyorum ablam. kürklü kürklü.

    YanıtlaSil
  25. Ben de ordaydım o gece..en çok gelini beğendimmmmm :)) aYRICA bu yarışmanın eşit koşullarda olmadığını düşünüp hangisinin kadın hangisinin erkek olduğu ön elemeden geçirip ondan sonra oyumu attırmak istiorummmmmm...

    YanıtlaSil
  26. aslında en iyisi erasmuslu tip. resimde hıyar gibi çıkmış ama ben resmin ötesini görebiliyorum. bunu benim elime verirseniz, Best model of turkey birincisi yapar best model of the world'u da zorlarım.

    YanıtlaSil
  27. karate kid'i bizzat tanırım.. boşuna sulanmayın kadıncıklar, değme heterodur, yedirtmez kendini.. bana gelince.. ben erasmusluyu alayım..

    YanıtlaSil
  28. peki secilemiyen adaylar bizlerle yatcak mı? ben kürklü haydutu isti yorum... başkada bir yorum yapmı yorum :)))))) sarhoşmuyum ne bayılı yorum

    YanıtlaSil
  29. hahaha karate kid uygun koşullarda her yol mübah diyor ama:)

    YanıtlaSil