22 Ekim 2009 Perşembe

Ünlü yamağın dildosu çalındı

Terzi yamağı olmasıyla ve provakatif çıkışlarıyla tanıdığımız memleketin şirazesinin ayarı kaçmış gay'lerinden biri bu aralar çok dertli. Ve çok yoğun.

Yoğun çünkü yeni bir tiyatro oyununa hazırlanıyor.

Dertli çünkü en sevdiği dildolarından biri başka gay'ler tarafından çalınmış. Nerden mi biliyorum?

1 Ben Madi Clara'yım. Herşeyi bilirim.
2 Dildoyu çalan gay'le geçen akşam gizli bir gay zirvesinde bir araya geldik.

Çalınan dildo asit yeşiliymiş ve en muhteşem özelliği harika titreştirmesiymiş. İçinize sokmadan sadece bacak aranıza koyduğunuzda bile zangır zangır sallıyormuş. Çalan gay çok çok memnun olduğunu defalarca belirtti.

Ama en sevdiği dildolarından biri kaybolan ünlü yamak üzülmesin çünkü en sevdiği dildodu başkalarına da yar olmadı.

Yeşil ve harikulade titreten dildo şu anda bozukmuş. Ve nerede tamir edileceği bilinmediği için bir anı olarak saklanıyormuş.

6 yorum:

  1. başkasının dildosunu kullanmam. Hijyenik gelmiyor bana. Ama merak da etmedim değil hani şu asit yeşili dildoyu:)

    YanıtlaSil
  2. bu yamakta bir rahatsızlık mı var, durmadan birşeylerden şikayet ediyor, memnuniyetsiz antipatik bir adam

    YanıtlaSil
  3. canım. yazık.
    tahtakalede elektronik tamircileri var, bi onlara göstersin :)

    YanıtlaSil
  4. prezervatif takmış mı kullanırken?

    YanıtlaSil
  5. Ben o dildoyu gördüm hatta o calındıgı gece ordaydım:)

    YanıtlaSil
  6. ben de gördüm.. sahibi kullandıktan sora elimde bozuldu şekerler.. odamda durur şimdi..

    YanıtlaSil