14 Ekim 2009 Çarşamba

Twitter'ı dağıtan madilik






Ex Kargo üyeleri Serkan ve Koray'la ilgili yaptığım yorum hem okuyucular açısından hem de dedikoduya konu olanlar açısından epey tartışılıyor.

Tüm bu kriz ortalığı daha da dağıtmak isteyen Madi Clara hayranı bir kızın Serkan'a twitter'dan yazının linkini yollamasıyla başladı. Ve Serkan Çeliköz'de twitter hesabından cevap verdi. Şimdi Serkan'ın twitter'ında yazdıklarını buraya alıyorum:

@ecemen =))))) gördüm çok eğlenceliymiş hastalıklı beyinlerden sağlıklı düşünceler çıkmaz tabi =)

=))) madi clara , hayal gücünün zorlandığı platform.

@nixalba kesinlikel öyle ama onların bahsettiği yakınlıkla bizimkisi biraz farklı =))

@gckutlu tekmeyi atarsam yanlış biyerlere kaçar mutlu olurlar o yüzden zorlamıcam =/

Madiclara'nın cevabı da şu oldu:


MadiClara
@SerkanCelikoz seattle seattle olalı böyle grup görmedi. tuttun mu korayın pipisini sen onu söyle?




Ben Serkan Çeliköz'ün yazdıklarını çok komik bulduğumu belirtmek isterim. Ama yeni dolaptan çıkan her Türk gay'i gibi o da 'hastalıklı, tekme atarım götüne kaçar' gibi son derece kendini savunan açıklamalarda bulunmuş.

Olsun.

Koray daha önce ünlü reklamcılarla beraber olarak aramıza gelip yoklamıştı ne var ne yok diye. Sanırım albüm falan ayağına tutuvermiş Serna'ın pipisini New York'ta.

Şimdi sen de hoş geldin Serkancım.


19 yorum:

  1. Madi sen bu haberi peki neye dayanarak verdin? varmı dayanağın?yoksam saf dedikodumu?

    YanıtlaSil
  2. serkan, koray! ben de guzel saksafon calarim; grubunuza 3. olarak dahil olmak istiyorum. groupie'niz de olurum..

    YanıtlaSil
  3. biraz farklı yakınlık nasıl oluyor ? bu küfürü de ilk kez duyuyorum, pes ! bu sitedeki hiç bir gayden bile duymamıştım.

    Ben de onur gülmek'e haber vermiştim ama kendisi hiç böyle cevaplar vermemişti

    YanıtlaSil
  4. Serna kim yahu, bütün pipiler karışmış :D

    YanıtlaSil
  5. hayrola kaltak, artık madiliklerinin kahramanlarının isimlerini açıklamaya başlamışsın. En son bloguna girdiğimde Dan Brown'dan bir tane kriptograf sipariş etmeyi düşünmüştüm koyduğun şifreleri çözmek için. Ahahah hayır bir de diyodun ki hapse mapse atılırım isim verirsem diyodun. Cem garipoğlu içerde diye kendini hapse mi göndermeye çalışıyosun oynak karı seni :p

    YanıtlaSil
  6. kim kimin pisisni tutuyor... benide bekleyiiiiin...:-)

    YanıtlaSil
  7. Madi atma şekerim, askere girerken istenenler gibi aktivite halindeyken bir fotolarını görmeden hayatta inanmam.Bunlar bayağı straight'ler yahu.

    YanıtlaSil
  8. madi clara anlaşılan senin pipini tutan yok o yüzden nereden laf sokasın bilemiyorsun. o kadar insana laf atarken sana yazılan iki cümleyi kaldıramamanı çok ezikçe gördüm.

    YanıtlaSil
  9. dediğim gibi yakışıyolar

    http://www.kargoonline.com/galeri/displayimage.php?album=141&pos=9

    YanıtlaSil
  10. şimdi internet sitesindeki fotoğraflara baktım da koray'sız bir resmi yok abinin.Kızlar sizin için de üzgünüm

    http://www.serkancelikoz.com/photostr.html

    YanıtlaSil
  11. kargonun ilk klibinde biri jartiyer giymiş,pek de yakışmış, biri de gözüne kalem çekiyor

    http://www.youtube.com/watch?v=o9jwLhTUmkw

    YanıtlaSil
  12. uzun zamandir ilk defa guzel seyler yazmaya basladin, deligini yaladigimin ibnesi:)
    boyle devam et..

    YanıtlaSil
  13. serkan'ın yeni yaptığı düzenlemeyle yıkanmaktayım demiş diğer abla da. ahahaha

    YanıtlaSil
  14. Anlıyorum ve Devam Etmek İstiyorum.

    Sevgili Madi Clara,
    Seni okumaya başladığım son bir aydan beri senin hep Oray Eğin olduğunu düşünmüştüm.Fakat bugün Akşamda ki Cengiz Abazoğlu'nun rugby oyuncusu fotoğrafıyla ilgili yazını okuyunca birden anladım ki sen YİĞİT KARAAHMET'sin.
    Hızla diğer yazılarını da gözden geçirdim ve buradaki cazgırlığın,kaltaklığın daha light halinin Akşamdaki yazılarında yer aldığını farkettim.
    Madi Clara olarak yarattığın şöhretten haksız bir şekilde o şişko faydalanıyor.Senin dilin daha hareketli,bedenin daha fitken O, "ben amerikadayken her xmas noel babanın kucağına otururdum" tarzındaki sevimsiz yaratıktan daha seksiyken akşamdaki yazılarında Madi Clara olduğuna dair daha fazla ipucu vermelisin bence.
    - Lady Kaka -

    YanıtlaSil
  15. Mağdur Serkan Çeliköz
    tahsili :ilkokul mezunu,
    uyuşturucu durumu: uyuşturucu almamış,
    alkol : alkollü,
    olay yeri türü : meskun mahal dışı,
    olay yeri : new york,
    şüpheli : koray candemir,
    haber alınma türü : vatandaş clara ihbarı
    netice : mağdurun rectal apse ağrılarından dolayı göztepe ssk hastanesine sevkine karar verildi.

    Herkese selam, Jandarma PonÇik..

    YanıtlaSil
  16. clara kısa süre içinde bi party düzenlesen...varoşları almasak.hetero olarak beni çağırın sadece....---ralf--

    YanıtlaSil
  17. Lafım Ralf'e ; niye gaylere kıçınımı parmaklatacan??

    YanıtlaSil
  18. claracım, futbolcuların "gol sevincini" kaçırmışşın, izlemedin mi aaaaa :D

    YanıtlaSil
  19. inanmayacağım tek şey serkanın gay olacağıdır :D

    YanıtlaSil