6 Ekim 2009 Salı

Diyanetten onaylı date sitesi

Hükümet, seks hayatıma darbe yapmak için elinden geleni esirgemiyor.
(Darbe demişken.. Neyse).

Şimdi de gabile kapatıldı. Ve taşra gay'leriyle, gayromeo kullanamayanlarla, basit tasarımdan hoşlananlarla bağlantımız tamemen kesildi.

Gabile'yi seviyordum yahu. Olur da şehir dışına çıkarsam, mesela Beşiktaş'a, Gaziosmanpaşa'ya falan gidersem oradaki yerel gay'lere ulaşmak için en doğru adresti. Şimdi yine parklara bahçelere vurmam gerek kendimi.

Peki nereye gidiyoruz minnoşlar? Ne olacak bu böyle?

Ama olaylara çift cepheden bakmayı seven Madi Clara gabile'nin kapatılmasında da haklı bir taraf arıyor. Bir açıklaması olması gerek çünkü.

Gabile kapatıldı çünkü en fazla aktifim deyip yatakta pasif çıkan gay bu siteden çıkıyordu.

O yüzden ben yüce Türk devleti'ne sonsuz güveniyorum. Hepimizi çeşitli şekillerde, yüzlerce kere fişlediler. Askeriyeden, sokaktaki kameralara kadar her yerde kaydımız ellerinde.

Gabile'yi kapatıp bu kadar azgın ibneyi deli fişek gibi sokağa salmak istemezler. Bir gecede hayatımıza giren Tayyip Bey (Çok beğeniyorum kendisini) eminim ellerindeki belgeleri kullanıp anal muayne raporlarına göre gerçek aktif gerçek pasiflerden kurulu bir site çalışmasına girmişlerdir bile.

YÖK gibi bir yere de bağlayabilriler bu siteyi. Başına da diyanet işleri başkanını oturturlar. Fetva verir.

''Bu çocuk Karadenizli ve 21 cm. Helaldir. Girebilir'

'Bu çocuk kırıtıyor ve A&P yazmış. Sus yalancı. Haramdır. Pasifler bölümüne alınsın'

'Yok sünnetsiz almıyoruz. Kusura bakmayın'

2009 Türkiye'sine hoşgeldiniz:

EŞCİNSELLER DATE SİTELERİNE GİREMİYOR!!!!

8 yorum:

  1. dns no'nu degistir, gir. ibneler hep engelleri asmasini bildi de bugune geldi. biraz once senin icin baktim 425 kisi online. :) daha ne istiyorsun, allah gozunu doyursun...

    YanıtlaSil
  2. bir keresinde gabileden birisini düşürmüştüm sanırım :P

    ben üzülmedim. her konuda kendisini geliştiren "güruh"umuz kendine başka yollarda çizer.
    yada ga-bile.com gibi reprodüksüyon isimlerle geri gelir. olmadı Open DNS tavan yaptırılır yani. zor diil.

    YanıtlaSil
  3. ortalama zekaya sahip her türk vatandaşı-ki bu sayı çok az,yasaklı sitelere nasıl girilir bilir.Rimele,maskaraya ayrılan vaktin bir kısmını da teknolojiye ayırmak gerekiyor belki de kız oğlan kızlar :)

    YanıtlaSil
  4. ya dns ayarlarıyla ilgili bi ayarlama yapılırsa o zaman götünüzün dns ayarlarını kime yaptırıcaksınız?

    YanıtlaSil
  5. peki nasıl oluyorda bu duruma bu kadar çabuk boyun eğiliyor bende bunu anlamam. dns ayarlaraını değiştirmeyi biliyoruz heralde.. konumuz bu mu?
    sondaki adsız beni benden aldı zaten..

    YanıtlaSil
  6. bazen aptallığınız ve yumuşak başlılığınız beni benden alıyor, devlet sizin adınıza düşünüyor ve neyi hangi siteye girip hangi siteye giremeyeceğinize karar veriyor. siz de hala e öyle yapılır siteye girilir diye ahkam kesiyorsunuz. Hemen uyum sağla gizli gizli yöntem ara, açık mücadele hiç akıllara gelmesin...

    YanıtlaSil
  7. ibne vatandaş11 Ekim 2009 20:33

    Yine harika bi yazı. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  8. dire straits Juliet

    diyanetin de ...

    YanıtlaSil