6 Ekim 2009 Salı

Bir yazarın daha mı parası bitti? (Anında madilik!!!)

Ekonomik krizin ünlüleri vurma süreci devam ediyor.

Bugün Oray Eğin, New York'tan döndü ve uzun bir aradan sonra ilk kez First Class uçmadı.

Business Class uçtu. Hem de business class'ın 9. sırasında.

First Class biletleri 9.000 Euro'yken, Business Class biletleri 3.000 Euro. Yani aradaki korkunç fark büyük düşüşün habercisi.
Sevgili OE'de iktisadi ve idari bir bütçe darlığı içinde.

Üstelik business class uçuşta kabin arkadaşı da Muazzez Abacı.

OE'de parasız kalmış minnoşlar. Şimdi gözler cumartesi gecesi Star'da başlaması beklenenen talk show'u Ya Şimdi Ya Hiç'te.

OE televizyondan parayı yeniden vuracak mı?
Artık New York seyahatleri de mi tarihe karışıyor? Yakın zamanda otobüsle sadece Erzincan Eğin ilçesine mi gidilebilecek sadece?
Pahalı yemekler ve pahalı içkiler dönemi bitti mi?

Gözler Star'da. OE'nin banka cüzdanı yine Madi Clara'da.

22 yorum:

  1. resmen kendinin reklamını yapıyorsun. bak burada okumasaydım hiç haberim yoktu öyle bi programdan. iyi taktik.

    YanıtlaSil
  2. Oray da ahmet hakan'la takılır artık. Zaten yazım tarzları birbirine benziyor, ve çok yakışıyorlar. Keşke evlenseler

    YanıtlaSil
  3. doğan batıyo ıkı porgram alsında parasını gerısını cıtır hayranlarla ıdare etmek zorunda

    YanıtlaSil
  4. Tamam reklam yapıosun okay da bari biraz iğneleyici bir üslupla yapsaydın da inandırıcı olsaydı. Bu site için Oray'dan şüphelenip götünden kurşunlatacaklar çocuğu :D

    YanıtlaSil
  5. bir bok yiyemez o gevrek ağızlı tombul!

    YanıtlaSil
  6. ya kardeşim hiçmi akıl yok sizde? madi teyze yiğit karaahmet.akşam gazetesi yazar. ne alaka oray eğin filan? o koca göbegini catlatsa yinede bu kadar sempatik olamaz O.E.bi zahmet girin google yazın hemen cıkıyor zaten . tukettınız beni sacma sapan teorilerinizle

    YanıtlaSil
  7. bencede reklam yapıyorsun hiç bu kadar iyi kalpli bir yazı okumamıştım madiliğin m si yok yazıda resmen umarım programın tutmaz!! çünkü iyi giderse sen buraları unutursun anında madilik budur:)

    YanıtlaSil
  8. o kadar zorlama bir yazı ki Sayın OE!Oray değilim ben demek için bilerek yaptığın imla hatalarını bile solda sıfır bıraktı bu...Programına maksimum 4 hafta ömür veriyorum...Entellektüel bir kaltağın proğramı açmaz bu ülke kozalaklarını.You r so bitchy darling.

    - God save Lady Gaga -

    YanıtlaSil
  9. saadet balta7 Ekim 2009 13:00

    kıskançlıkkk!! herkesler tombiliyi kıskanıyor işte. o ise aynada kendini izleyerek 31 çekiyor. merakla bekliyorum programını. bi de açıktan yapsa şu işi...

    YanıtlaSil
  10. bence ilk programa ayşe özyılmazel'i alsın konuk...saç saça baş başa bir kavga izleriz. raitingler de tavan yapmazsa nollayım :D

    YanıtlaSil
  11. oray egin - yiit karahmet - ayse ozyilm..... - ayse arman - nagEhan alci - pelin batu

    bence bu altili sow yapsin, ikisi turkceyi peltek peltek konusuyor, ucu her yerini acmadan konusamiyor, birisi herkesten sisman, oteki herkesten travesti, birisi en loser, hepsi hincal uluc'a hayran, kacinin ahmet hakanla yattigi belli degil, kacinin ertugrul ozkokle kacinin serdar turgutla falan.. midem kaldirmadi devam etmeyi..

    turkiyenin bu banallige ihtiyaci var, yapin gacilar!!

    YanıtlaSil
  12. serdar abazanın önde gideni olsa da gazetesindeki oray ve yiğitle yattığını zannetmiyorum.

    YanıtlaSil
  13. bugünkü yazısında cevirisinin "haraccilik" olmasi gereken racketeering'i sahtekarlık olarak cevirdigine bakarsak, parasinin bitmesi normal minnoslar. cocuk daha "pek bildigi" bir dilden "az bildigi" digerine ceviri yapmayi beceremiyor.

    YanıtlaSil
  14. türban taksın ilk programda.

    YanıtlaSil
  15. kendi varoşluğuna yaraşan bir program yapmış oray, osman aga falan çalıyo. ya bu çocuğun arkadaşları nasıl dayanıyor, konuşması o kadar itici ki benim arkadaşım olsa "doğru konuş" diye bi tane çarpardım suratına ve böylece gazetelere "habeğr oluğdu"

    YanıtlaSil
  16. oray eğin'i berbat şovu için kutluyorum. star tv'ye çok yakışmış, yerini yadurgayacağını sanmam. benimle evlenir misinden semra hanımla bir haber programı da yapsın bence

    YanıtlaSil
  17. Oray'ın programı ne kadar kötü! Çok büyük beklentiler içerisinde izledim ama tam bir hayal kırıklığıydı.
    Sürekli 'gazeteci'liğin doktorasını yaptığını söylüyor. Ama 4 yıl gazetecilik okumuş biri olarak rahatlıkla söyleyebilirm ki: Oray dialog yaratamıo :S :/
    Ben komple bi sezonu tamamlayabileceğini sanmıyorum!

    YanıtlaSil
  18. Program hakikaten pek fenaydı yahu. Reji çok büyük hatalar yaptı. Reklama çıkış ve dönüşlerde gereksiz boşluklar oldu, üstelik Oray'ın şarkı söyleyen kıza uzattı diye kızması vs gibi görmememiz gereken şeyleri gördük.
    Oray haddinden fazla heyecanlıydı. Öyle ki konuklardan gelen süper pasları kaçırdı. 'İtalyan kocalar Türkler kadar dövmüyor' lafını duymadığına inanamadım mesela. Sonradan bantı seyrederken kafasını duvara vurmuştur herhalde.
    Gene de umutluyum. O kadar abuk sabuk programın içinde değişik içeriği ve konuklarıyla ile kendine bir yer bulabilir. Konukları arkadaşları ile sınırlı kalmazsa tabii.
    Bir de Ali saydam'ın yazdığına katılıyorum. Keşke başka bir sunucu olsa da Oray daimi konuk olsa.

    YanıtlaSil
  19. oray yine pasif KALdı

    YanıtlaSil
  20. burada yazanın kim olduğu önemli mi bence değil. programı izlemedim zaten televizyonum yok parasızlık işte :( size iyilik yapmış işte, kendi seçtiğiniz filmi izleyin, sevişin, yüzün, için ne kasıyorsunuz herkes her şey istediği gibi olsun istiyor. en azından yapmacık değilmiş bu dahi başarıdır neyse canlarım televizyon lan bu ne bekliyorsunuz just a stupid television. yine uzattım madi hanım kızacak :)

    YanıtlaSil
  21. Oray yine pasif kaldı mesajına bittim :)

    Sevgili Oray Abla ,

    Seni seviyorum ....götünü daha fazla ama
    Kisses and cumshots

    imza 22 cm

    YanıtlaSil
  22. Bu program tutmaz. Bence gayler için dest-i izdivaç yapsın. Ceza alsa bile hiçbir zaman olamayacağı kadar ünlü olur. Sisi'nin olmayan projeleri bile böyle ses getirdiğine göre..

    YanıtlaSil