8 Eylül 2009 Salı

Tuhaf anket




Ve yine bizi şaşkınlıklara sürükleyen bir anket daha sonuçlandı.

Davut Güloğlu 326 oyla birinciliği açık ara kazanarak, herkesin aklından geçen ama bir türlü itiraf edemediği erkek oldu. En yakın rakibi eski tinerci yeni vücut geliştirici Doğuş' ise 93 oyla mat oldu. Bilemiyorum belki VJ Bülent kulis yapmış olabilir DG için.

Ama benim elbette bu ankette en çok şaşırdığım şey ise ilahi adalet midir nedir Alişan'la Erkek Aydın'ın 53 oy alması oldu.

Aynı sayıda insanın ikisini aynı kefeye koymasını çözmekle uğraşamam. Ama kafamda bir soru işaretide doğmadı değil? Acaba bizde mi Aydın gibi erkek olsak?

15 yorum:

  1. Madiciğim ben bir şey mi kaçırdım, ya da unuttum mu nedir? VJ Bülent le DG ne iş? Lütfen hatırlatır mısın?

    YanıtlaSil
  2. Alişen ve Aydın gibilerini internette 1 saatte bulabilirsin. Chat sitesine unisex bir nickle gir bakalım .

    Ayrıca şöyle Burak Kut, Hakan Ural, Soner Yalçın'ı falan koysaydın daha çekişmeli olurdu

    YanıtlaSil
  3. Bence oy almasının nedeni emel'le bile çıktıysa herkesle çıkabilir diye düşünülmesi

    YanıtlaSil
  4. tinerciler azgın olur diye düşündüm ben...

    YanıtlaSil
  5. uşağum uşağum diye konuşur bu herif onun yerine elektrikçiyi, kasiyeri götür daha iyi. tüylerim diken diken oldu. aayy nası konuşuyodur kimbilir yatakta. bu arada anketi midem kaldırmadı kimseye oy vermedi klaroş, hakkaten hepsi birbirinden beterdi. herkes de amma şeye açmış...

    YanıtlaSil
  6. bi' sonraki anket nasıl bir açılım istiyorsunuz olabilir seçenekleri supreme yaratıcılığınla bulacağına eminim. bu ankette azra akın, sanem çelik gibi hurileri de ekleyebilirdin bize karşı bu kadar acımasız olma be madi gerçekten madiymişsin.

    YanıtlaSil
  7. Davut'u, Doğuş'u boşverin büyük düşünün. http://www.hizliupload.com//img/354363domalan.jpg

    YanıtlaSil
  8. yani ben lazlarin yatakta ustun basarisini bizzzat gorup yasadigim icin Claracim davuta oy verdim.. bravo.. laz erkekleri her zaman!!!

    YanıtlaSil
  9. Potansiyel anket sorusu : Mustafa Sandalye Sibel Alaş'ın "adam" şarkısını kimin için yazmış olabilir ?

    YanıtlaSil
  10. Kızlar Teoman'ın biseksüel olduğu doğru mu? Tecrübe edeniniz var mı? Çok merak ettim.

    YanıtlaSil
  11. evet bi arkadaşımla yattıı

    YanıtlaSil
  12. kesinlikle doğru, bi arkadaşımın üstüne atlamış

    YanıtlaSil
  13. bu anket haberinin ardından youtube'da bilumum davut güloğlu videolarını izleyip 31 çektim. versatile bi seks video'su çıksa yaaa :D

    YanıtlaSil
  14. bu haberdeki beraberlik kadın olanın kendi agızından onaylanmıstır..))

    YanıtlaSil
  15. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil