3 Eylül 2009 Perşembe

Travma

Evet, evet yazmıyorum farkındayım. Ama sorun neden? Hergün madilik, her gün yılanlık... Bir gün gelip de sordunuz mu 'Hayatım, neyin var? İyi misin? Canını sıkan bir şey oluyor mu?' diye.

Tıpkı eski kocalarım gibi vefasızsınız. Sizleri de ahududu likörüyle zehirlemem gerek.

Evet yazmıyordum kaç günüdür. Çünkü küçük bir travma geçirdim. Başıma şok edici bir olay geldi. Ne oldu dersiniz?

Aktif oldum minnoşlar.

En son Adnan Menderes döneminde kurmay bir subaya aktif olan Clara geçen gece tekrar aktif oldu. Ve normal bir gay bey'e. Öylesine yapılan sekslerden birinde hem de.

Üstelik aktif olarak bilinen ve büyük penisli olduğu söylenen birine.. (Büyük değildi ayrıca)
Ve elbette travmayı tek başıma geçirmiyorum, pasif olan beyefendi de o geceden beri travma geçiriyor.

Travma geçiriyorum dediğim arkadaşlarımdan ne olduğunu tahim etmelerini istediğimde 'Kızla mı yattın' sorusunu bile aldım. Yani kadınlarla bile yatabilirm ama aktiflik ve ben süpeman'le kripton gibiyiz.

AAaayh o ne be. Çok saçma

Back again!!

14 yorum:

  1. hoş geldin. neyse ki kısa süren suskunluğunu bozman şerefine, madonna'nın yeni şarkısını dinliyorum. celebration. video'su da hoş ama insanın aklına nedense zavallı hande yener'i getiriyor ve ardından bir damla göz yaşı. ilk gay ikonum uzun saçlı anthony'nin ardından şeker kız candy'nin döktüklerinden.

    YanıtlaSil
  2. kaç gündür okumamistim, iyi olmus, brezilya dizisi gibisin zaten ne kadar izlemesen de geçen zamanda ne olup bittigini anlamak için alim olmaya gerek yok...

    YanıtlaSil
  3. geçmiş olsun clara abla...ama ben seni çook özledim bunu bil:)

    YanıtlaSil
  4. arada aktif olmak iyidir hem, pasifligin tadini anlarsin ;)

    YanıtlaSil
  5. bi kereden bişey olmaz. asıl bi daha olursa haber ver, o zaman bakarız çaresine.

    YanıtlaSil
  6. emin misin onun similyasının but olduğuna? ve seninki epey madice (adından belli clara), nasıl hissetti de o zavallı bunalıma girdi ayol? yeme bizi!

    YanıtlaSil
  7. tatmin ettin mi kız?? seninki nasıl onu merak ettim şimdi (:

    YanıtlaSil
  8. sordugumuzda yant veriyo musun??
    eletrkci noldu dedik?? yanit yok... biz3-5 ibneyiz burayi okuyan ama inan hergn okuyoruz.. yazmaynca da seni ozluyoruz..

    YanıtlaSil
  9. kaldirilacak cinsten degil, geçmişler olsun hemşire.

    YanıtlaSil
  10. Biri içindeki erkeğe dur desin ayol'cum.

    YanıtlaSil
  11. biri içindeki erkeğe dur demesin.... zaten beğenirdim hep seni

    YanıtlaSil
  12. yorumcularr, en az madi kadar supersinizz herbiriniz.. agzım bi kac gün toparlanmaz artıkk..))

    YanıtlaSil
  13. bir bağyan olarak talibinim şekerim

    YanıtlaSil
  14. 24 kasım 01:51 adsızı,

    senin saçlarını elime dolar, o koca kafanı duvara sürtüp ateş çıkartır, gözlerine parmaklarımı geçirip ağzından çıkarırım kadın. o benim. sadece benim. çocuk istiyor zaten,ben güzelim o yakışıklı,übermensch çocuklarımız olucak bizim. senin o bağyan diyen dillerine asit dökerim. ağzını topla.

    YanıtlaSil