9 Eylül 2009 Çarşamba

Transeksüeller bunu konuşuyor





İlk milli damadımız Cem Adler beyefendiyi hatırladınız mı? Ya da unutmus muydunuz hiç?

Bir ben bir Bülent Ersoy denilen dönemlerde Cem Adler beyefendi ilk erkek figürü olarak hayatımıza girmişti.

Ve şahsi tercihimle ben kendisini pek beğenirim. Hala da öyle. Bülent Hanım iki kocasıyla da erkek beğenisi konusunda takdirimizi kazandı.

Cem Adler beyefendi uzun süren suskunluğunu bozmuş ve ger dönmüş. Hayır Bülent Hanım'a değil. Başka bir transeksüelle birlikteymiş Cem Adler Beyefendi.

Bu arada yanlış anlaşılmasın sakın başka bir transeksüsel derken Bülent hanımı kastetmedim. Biliyorsunuz o doğuştan 'kadın' sadece doğurganlık özelliği yok

15 yorum:

  1. kendisinin kuzeni kankam olur...dedigine göre bu elemanin almanyada yasarken türkiyeye gelmesinin nedeni, ailesinin almanyada travestilerle düsüp kalkmasindan rahatsiz olup uslansin diye türkiyeye göndermesidir.

    YanıtlaSil
  2. dolapta ki arkadaşların bunları okumaları gerek .vakti zamanında ilişkiler yaşayıp daha sonra hataydı ,iğrenç bişiydi gibi( bknz. cem adler ) söylemlerde bulunun
    ama daha sonra onları yeniden yaşayın...
    şimdi bu durumda hatalardan ders alınmadı mı? yoksa zaten hata yokmuydu?

    YanıtlaSil
  3. irfan ve yapımcısı haberini yeterince madi bulmadın sanırım şekerim :)

    merkür geri gidiyor şu aralar, iletişim konularında sorun yaşayabilirsin. normaldir. seks yaparak geçirmeye çalış.

    cem şenyaylar

    YanıtlaSil
  4. İlahi kızzz...Bülent e yüklendin yine...benim aktif sevgilim beni aldatıyormuş,çok üzülüyorum...ne yapayım?

    YanıtlaSil
  5. lan öküz yazdığını okusana bu ne be bok gibi transeksüel yazamıyorsun bir paragrafa 30 hata yapıyorsun.Dikkat et.

    YanıtlaSil
  6. Sen de transseksüeli doğru yazdığına emin misin:)

    YanıtlaSil
  7. gülşen bubikoğlu ile çevirdiği filmde yönetmen buna öpüşün demiş bu da "ayol ben sapık mıyım" demiş

    YanıtlaSil
  8. böööööööööööö

    YanıtlaSil
  9. Boktan bir site.Her 3 kelimede hata var.Transeksüel veya transseksüel önemli olan site sahibinin doğru yazması
    1-Türkçede cümleler ve ile başlamaz.
    2-Transeksüsel nedir?
    3-Ger nedir?
    4-Noktalama işaretleri yok şekerim Türkçe klavye yok mu alalım sana para toplayıp.Unutmus değil unutmuş.

    Bu kadar basit bilgileri bir gazeteci yapamıyorsa hiç gazetecilikle ugraşmasın gitsin elektrikçi olsun nede olsa bu konuyu öğrenebileceği birisi var.

    YanıtlaSil
  10. adsız olarak devamlı bir şeyler yazan arkadaşım..
    siteyi her gün okumak için birisi sana zorla para mı veriyor??
    bu kadar hata falan seni rahatsız ediyorsa zaten bastaki kabul etmemekle alakalı kısmı tıklarsın basla bloglarda dolasirsin
    zor mu yani.. yada bu kadar açık buldugunu dusundugun an kendini daha çok mu seviyorsun? boyun mu uzuyor pipin mi buyuyor anlamadım ??
    sorunların varsa ona buna satasma.. profesyonel destek al ;)

    YanıtlaSil
  11. @ Adsız senin gibi konuşan pek insan yok ama yarım yamalak türkçesi ile madiclara var zavallı bloglarda memnun olabilirsin ama ben senin gibi varoş değilim.Postlarda itina olsa fena olmaz .

    YanıtlaSil
  12. anlıyorum ve devam ediyorum .

    Kurak But

    YanıtlaSil
  13. ne guzel yazmissin ama bizim insanimizin klasik halleri bunlar sadece satassinlar uretken yaratici degiller. bende ayni seyi yaptim galiba ama napiym sinir oluyorum rahat olunsun yaa:)

    YanıtlaSil
  14. o değil de bir de bu ikisi nişanlanınca cem adler'in annesi sabah programına telefonla bağlanıp "oğlumla iftihar ediyorum." demişti. hem bülent ersoy'la nişanlan, hem annen iftihar etsin...

    YanıtlaSil
  15. arkadaşlar, ben ozamanlar bülent ersoyla cem adlerin kaldıkları apartmana cok yakındım.hiçkimsenin durumdan şikayeti yoktu.(sadece apartman kapıcısının dışında) cemin yakınlarıda dahil bülenti nasıl yolarız diye düşünmekteydiler.tek sorun nasıl yolunacagıydı?kapıcının sorunuda gecenin bi vaktı çiğköfte yapmak için yataktanm kaldırılması ve buna karşılık bahşiş alamamasıydı:)

    YanıtlaSil