13 Eylül 2009 Pazar

Niçin basitlik de geri gelmesin?

Grup seks ve ifitrayı geri getirme kampanyam tahim etmediğim bir başarıya ulaştı. İftira başlığı adı altında attığımız iftiralar harika yerlere gitti.

Grup seks konusunda benim ne kadar ileriye gittiğimi ise sanırım tahmin edebiliyorsunuzdur. Bütün bu deneyimlerimden size sadece şu aklı vermek istiyorum.

Aklınızın bir köşesine bunu sıkı sıkı yerleştirin.

Ve sakın sakın unutmayın:

BAZEN, BAZI DURUMLARDA KAYGANLAŞTIRICI KULLANMAK ŞART!

Benim grup seks i geri getirme kampanyamdan aklımda kalanlar bunlar oldu.

Tabii geri gelen şeyleri göndermemize de gerek yok. Yeni nesil gay'ler 90-92 doğumlular (ya da okuma yazma bilen, baştaki uyarıyı dinlemeyen ve şu anda araba yerine Barbie'yle oynamayı seven daha da genç adaylarımız) bundan sonra ki kariyerlerinde bol bol iftira atibilecek.

Ve geçen gün yeni bir karar aldım. Bundan sonra da basitliği geri getirmek istiyorum. Daha da ucuzlaşalım. Daha da dilleyelim.

7 yorum:

  1. Hayatım bu blogu halka arz ettiğin gün basitliği de geri getirmiş olmuştun zaten. Öyle özel bir çaba harcaman gerekmiyor.

    YanıtlaSil
  2. tabi yaa ortam hareketlensin :)

    YanıtlaSil
  3. yuppiiieee grup sex , madilik ve ustune ucuzluk.. madicim en sevdigim arkadasim.. ucuzluk geri gelsin lutfen..
    ama allahima binlerce sukur dudaklarimi doldurken ucuzluk yapmayip helojenle doldurtmadim... buda benden madilik olsun!!
    ahahahaaha

    YanıtlaSil
  4. ay pardon minnoş ama daha ne kadar basitleşebilirsin çözemedim ben.

    YanıtlaSil
  5. hadi senin misyonun anladik madisin kotusun rezilsin susun busun hepimizin cindede var ve seviyoruz burdada kuyoruzda sen su bizim istanbul turk ibnelerine bi ders versende egitsen. calisin sizinde olsun bu kadar bok atmayin kiskanmayan heronunuze gelene yorum elestiri yapmayin. sinif farklari vardir kalite farklari vardir biri 100liralik giyer biri 300 liralik bu da backgrounduysa bi fark yaratir durusunda enazindan siz ucuz insanlarin gozunde diye. neden eglenmez bu insnlarda sadece birbriini kesme yeme goturme ve birbirini sokma derdindedirler. eglenin yahu. birakin onu bunu. ahh allaammm

    YanıtlaSil
  6. Bir gun Neo'dan Love'a bir super yakisikliyi kosarak kovalamistim. Love'da gozlerinden suzulen yaslari gorup pesini birakmistim... Simdi bu yaptigimin basitligine gulup geciyorum...

    YanıtlaSil
  7. basitlik mutluluktur, ben bunu bilir bunu söylerim ;)

    YanıtlaSil