3 Eylül 2009 Perşembe

Melis Alphan'a bir soru daha

Modayı okulda okuyarak öğrenen Milliyet moda yazarı Melis Alphan'a ilk sorduğum soruyu twitter üstünden cevaplamıştı. Alphan, tersine bikini bölgenizdeki kılları almanız için kesin çözüm olarak epilasyon önerdi.

Paylaşamadım. Senelerdir aşırı kullanım sonucu vücudumun LSD gibi emdiği geciktirici kremler arada bir böyle yapıyor işte.

Ve sizler için paraya kıyarak (Çok ama çok paraya) Melis Alphan'a 'haftada bir ibnelerin kozmetikle ilgili sorularını cevaplar mısın?' diye bir teklifle gittim ve 'Sorunuz oldukça yollayın' yanıtı geldi.

Harika. Eğer becerebilirsem yakında yanda bir kutucuk olacak oraya sorularınızı atacaksınz Melis Alphan'da yanıtlayabildiklerini yanıtlayacak.

Kutucuğa kadar ben diğer acil sorumu iletmek istiyorum:

Şimdi bikini bölgesine ağda yaptırma tavsiyesini gerçekleştirceğim. Ama en acısız epilasyon için hangi pozisyonda durmam gerek.

Domalmak diye tabir ettiğimiz diz üstünde durma pozisyounu alıp, yanlardan gereyim mi?

Sırt sütü yatıp bacaklarımı kafamın yanına kadar getirip havaya doğru gergin ters lotus çiçeği pozisyonu mu?

8 yorum:

  1. Brüno ass bleaching yaptırırken domalıyo

    YanıtlaSil
  2. Benim de bir sorum var Melis Alphan'a, acaba ter kokusunu önlemek için ne yapmalıyız?

    YanıtlaSil
  3. bide üstüne piyasamızdaki 70milyon çeşit deodoranttan biri...

    YanıtlaSil
  4. belli etmeden nasil makyaj yapariz. en dogal fondoten markasi? surdukten sonra da dogal duracak mascara markasi? etc etc.. :)

    YanıtlaSil
  5. Brüno kıllarını aldırmıyordi ki...

    YanıtlaSil
  6. @gaymag sekerim senin ter kokunu kimse önleyemez kıcını webcamde gösterdiğin elamanlar bile nereden mi biliyorum.aynaya baksanaaa

    YanıtlaSil
  7. ayh neffffffffret ediyorum o karıdan!

    YanıtlaSil