11 Eylül 2009 Cuma

Konyalı kadın değil Sivaslı Cindy




Geçtiğimiz hafta pespaye bir gece kulübünde bir arkadaşım Onur Baştürk'le karşılaşmış. Daha doğrusu tanıştırılmışlar. OB arkadaşıma , 'A, seni tanıyorum. Sen Madi Clara'nın yakın arkadaşısın' demiş. Bizimki ise tanımamış OB'yi uzun süre sonra dank etmiş. 'Tamam sen de Konyalı kadınsın' diyerek gülmüş.

Bu tanıma birazcık sinirlenen OB, şöyle bir soy ağacı açılımına giderek şu açıklamayı yapmış: 'Benim annem Konyalı babam Sivaslı. Doğal olarak ben de Sivaslı oluyorum. Konyalı değil' demiş.

Şekerim;

Altın çamura düşse de altındır. Kadın Konyalı da olsa Sivaslı da olsa kadındır. Anlatabildim mi? Konyalı kadın artık bir marka oldu. Bu saatten sonra bunu değiştirmek çok zor.

Öpüyorum Sivaslı Cindy'cim.

14 yorum:

  1. bunu uzun zamandır düşünüyorum ama arkamdan "gerizekalı heteronun da bir halttan haberi yok" demeyin diye soramıyorum.. bir insanın konyalı olmasının ne gibi bir özrü olabilir, konyalı kelimesi ibne literatüründe bir küfür müdür, neden birine konyalı denince o kişi yedi ceddine küfredilmiş gibi savunmaya geçer? bunu gerçekten çok merak ediyorum. lütfen beni aydınlatın. konya'yla herhangi bir organik bağı olmayan dört kuşak istanbullu hetero kadından sevgiler.. öptüm.

    YanıtlaSil
  2. ayyy yarildim gulmekten OB sana telif odesin madicim resmen marka artik :))

    YanıtlaSil
  3. Bokunu çıkardın madi son iki haftadır. Ne adam gibi güncelliyorsun siteyi ne de yorumları ekliyorsun tamam pasif olmayı sevdiğini hatta bir kez aktif oldun diye girdiğin bunalımları biliyoruz ama blogunda pasif olma kızım yaa.. Delirtti beni bak aksam aksam

    YanıtlaSil
  4. evet bende kendisini xlarge adlı devasa clupta gördüm ışık sistemi için kurulan direklere tırmanıyordu :)

    YanıtlaSil
  5. ben de her zamanki gibi beşiktaştaki pidecide gördüm. Yanında çantacısı ve çantacısının çantacısı ile etli ekmek yiyorlardı. Konyalı kadını sıla hasreti sarmış belli ki hahahahaha. Çantacı ve çantacının çantacısı ise korku içindeydiler zira yağmur yağdığı için herkesin şemsiyesi vardı ve geçen haftaki dayaktan sonra şemsiyeli manyak korkusu sarmış içlerini belli ki! HAnde ise ortada görünmüyordu, onlar kadar basit olmadığı için papermoon'da yemekteydi tabii ki!

    YanıtlaSil
  6. Sivaslıların yüz karası bodur

    YanıtlaSil
  7. konyalı olmak kötü bi şey değil ama bu siteyi hazırlayan kişinin 'kırsal' olana karşı bir tiksintisi var. (bi kısım gasteci Manhattan severler:)
    sahi Sedat Ergin diyordu 'kırsal' die di mi:)
    (hayır, bu yorumun ergin'le bi alakası yok sadece aklıma geldi.)

    YanıtlaSil
  8. ay kırsal zaten fena bişey. eşek sikilen yerler. ay ankara falan geliyor aklıma fena fena. lütfen madi kırsaldan kimseyle görüşme, görüştürmve ve lütfen onları oldukları alt katmanlara yolla.

    YanıtlaSil
  9. ay iste arkadaslar hatta sevgili kiz kardeslerim, madicigimin dedigi gibi kadin konyali olsada sivasli olsada kadindir, altin camura dussede altindir.
    son noktayi koymus zaten sivas yada konya farketmez guzel yurdumun 4 yanindan butun erkeklere acik kapilarim.. ama kadin ve ustune sivas+konya olunca bi garip oluyo. sakil duruyo...

    YanıtlaSil
  10. hande elite resindence daydi peperda deil:) birde bu konyali cirkin kedi kadinin catwalk danslari vardir clublarda. ayrica esmer atletik varos bi kocasi var zengin aile cocugu ama kroluk akiyor. yaninda gezdiriyor cantaci:)

    YanıtlaSil
  11. konyalı = redneck

    konyasız olmak daha iyidir erkek kadın fark etmez. 1 defa gittim konya'ya camide içen muhafazakr gençlik beni çok duygulandırdı gözlerimle görmesem ben de inanmam. konya'da 28 şubat sırasında başı açık üniversiteli kızlara sokakta kamyonetlerin içinde yanlarından polis umursamadan geçerken tecavüz edildiğini duydum bu olaylara şahit olup 3. sınıfta bölümü bırakıp binlerce dolar verip bizim okula gelmişti bana anlatan arkadaşım. bir sürü kişi üniversiteyi bırakmak zorunda kalmış sizin kızlar bizim kızlar hesabı. konya'dan ve konyalıdan uzak durun derim. konya da bırakın eşcinselleri hetero bir hatunun şort giymesi hatta sevgilisiyle el ele gezmesi dahi olay olur.

    YanıtlaSil
  12. OB çok komikmiş yalnız... Kadın denilmesine itiraz etmiyor da, konyalı değilmiş de sivaslıymış diye düzeltme yapıyor. Bir nevi 'konyalı değilim, sivaslı kadınım ben':)

    YanıtlaSil
  13. Konyalı değil karamanlı

    YanıtlaSil