17 Eylül 2009 Perşembe

Hala tutar

17 yorum:

  1. Dun bugun, yarin...

    YanıtlaSil
  2. fare suratli olmus laa bu..

    YanıtlaSil
  3. piyes oynanıyor, bu dünyada piç biter mi bitmez salla be madi. habertürk kamyonundan sonra bu mahluk az kaldı kusacağım

    YanıtlaSil
  4. Kız abla hadi itiraf et 197 gün boyunca sen sakladın di mi çocuğu. Damızlık olarak kullandıktan sonra sıkılıp sokağa saldın. Ne kaltaksın abla.

    YanıtlaSil
  5. sanki çok yakışıklıydı. Keşke şerefiyle harakiri yapsaydı

    YanıtlaSil
  6. yeter artık bu cocuga duzdugun ovguler yuzunden siteden tiksinirim oldum.bu kadar meraklıysan garipoglu ailesinden zengin ve sapık olanlarından baskalarını adanada bulursun.oh soyledim kurtuldum...

    YanıtlaSil
  7. Beni de tutar valla, kim ne derse desin... Onla aynı koğuşa düşmek için birini bile öldürebilirim puhahaha

    YanıtlaSil
  8. Sen ruh hastasısın!

    YanıtlaSil
  9. çok tutar
    demiştin zaten dün madi

    YanıtlaSil
  10. evet tuttu bence de

    YanıtlaSil
  11. hem zengin hem yakisikli hemde tehlikeli bi tip.. ay en sevdigim uclu :D
    birde butsa ki benim 6. hissim kuvvetlidir; yenmezde napilir sorarim!!

    YanıtlaSil
  12. malmısınız nesiniz başka adammı yok dünyada tiksindirdiniz beni yaratıklar

    YanıtlaSil
  13. bu adama sempati duyanları, savunanları bu yaratığın yaptığı gibi katletmek istiyorum

    slumdog millionaire gibi bok çukuruna atlayın daha iyi tutarsınız. Hiç değilse içiniz bok tutmaz

    YanıtlaSil
  14. Memleketin çivisi çıkmış ayol. At namus kalmamış bunlarda.:S

    YanıtlaSil
  15. ayh kesin zırvayı.. yok kötüymüş yok katilmiş! olayları azıcık ayrı ayrı düşünün ayol.. biz de ohh ne güzel öldürdü gacıyı demiyoruz heralde.

    YanıtlaSil
  16. ayh keltoş polis de fena değilmiş ayol.. kafasını bile sokar valla!

    ufaklık 'merhaba!' demiş resmen.. ee kumaş pantolon ahahay!

    YanıtlaSil