23 Eylül 2009 Çarşamba

Fikrimi değiştirdim

Daha önce de bahsettiğim 'yeni it boy' vardı. Hatırlarsınız. O yazıdan sonra küçük bir kriz çıktı ve 'sevgilisi' yaklaşık 2 dakika için de beni arayarak durumu değiştirmek istedi.

Çok çok eski bir arkadaşım olduğu için kırmadım ve bir takım yerleri düzelttim. (Bir de her zaman açık bir kapı bırakmak lazım çünkü çok işime yarayacak stratejik bir konumda. Mesleki deformasyon da diyebiliriz buna)

Ve her neyse aradan bu kadar zaman geçti ve yeni it boy'la ilgili yeni bir gelişme oldu. Malesef it boy olmasıyla ilgili fikrimi değiştiriyorum.

Çünkü kilo almış. Ve eski cazibe gitmiş.

Böylece bu sorunda çözülmüş oldu. Mutluluklaaaaar.

Ben yeni bir it boy avındayım.

2 yorum:

  1. yazıda kullandığın 'için de' birleşik yazılır!
    gaza gelmişsin dil bilgisini harcamışsın

    YanıtlaSil
  2. ama asıl hikaye burdan sonra baslıyordu...
    Eski arkadasının asıl sıkıntısı neydi sence? Aslında gercek su;
    'it boy' bu sıfatı cok begendi... ve ogrendigim kadari ile son iki ay icerisinde bu sıfatı hak etmek icin ne gerekiosa yaptı :)) mavi boncuklar artık elde kalmadı.. sıra geldi yesillere hatta pembelere!
    İşin aslı yine karsımızda her yıl 1 yada bir kac kez sahit oldugumuz ' ortama girdim, meger ben ne guzelim, onuda yiyim onla da dans edeyim' sendromundan başka bişi yok... gecici yani:) yılların yuksek libidolu open relation sever ve yaşar zat-ı sevgiliniz ise hele.. işiniz kolay... ama kilo aldıysanız hele de madi artık olmaz diosa... işiniz zor!

    ama evet, arkadasının istediği olacak, bu lafın ardından en azından bi süre daha oglan onun olacak :)))

    YanıtlaSil