17 Eylül 2009 Perşembe

Bu gözyaşlarının sebebi nedir?

Geçtiğimiz hafta Nişantaşı House Cafe'ye gidenler çok şaşırtıcı bir manzarayla karşılaştılar. Hisli duyguların insanı Oben Budak arkadaşlarının yanında gözyaşlarına boğulmuş bir şekilde hüngür hüngür ağlıyordu.

Gözünde gözlükleri olmadığı için herkes OB'nin kırpkırmızı gözyaşlarını açık ve net görmüş. Ve her 3 kişiden birinin Madi Clara ihbarcısı olduğu bu günlerde bu dedikodu yaklaşık 1 saaat içinde bana geldi. Gelen ihbarda bir de şu ayrıntı vardı 'Üstünde eşek kadar DKNY' logolu bir eşorfman üstüyle Seren Serengil gibiymiş.

Bu sahneye şahit olmayı çok isterdim ama malesef değildim. Bana sadece varsayım yürütmek kalıyor.

OB niçin ağlıyordu?

* Nazik bünyesi Madi Clara'da hakkında yazılanları artık kaldıramıyor.

*Yeni bir bedeva basın gezisi veya ucuz Alanya oteli seyahati iptal oldu. Ve dünyanın hiçbir şey anlatmayan yazılarından okurları uzak kalacağı endişesi taşıdı.

*Yunuslarla yüzmek de düzeltmedi.

*Yeniden terk edildi.

*Hesap çok fazla geldi ve ödeyemedi.

*Madonna'nın tırnağı kırıldı. Ve bunu öğrenince sinir krizi geçirdi.

*Sezen Aksu onu değil diğer OB'yi daha çok seviyor.

*Ağdacısı kızgın bezi fazla tuttu.

Sahi OB neden ağlıyordu acaba?

5 yorum:

  1. basın gezisi iptal olmuştur.

    YanıtlaSil
  2. ''dünyanın hiçbir şey anlatmayan yazıları'' bu da mı yazıyor ya hiç duymadım madikıler inanmak istemiyorum. nerede yazıyor ise ben tanımıyorum kimdir nedir sayende ünlü oluyor bunlar her iki O B sayende tanındı.

    YanıtlaSil
  3. Sezen yeni şarkısını önce Ayşe Ö.'ye dinletmiştir.

    YanıtlaSil
  4. Madi'cim; iyisin hoşsun da havada kalıyor, şu budak arkadaşımızın bahsettiğin hot sevgilisi kimdir hala bir cevap alamadık, olmaz ki? :)

    YanıtlaSil
  5. ayyy inşallah kovulmuştur!

    YanıtlaSil