3 Eylül 2009 Perşembe

Bu bavul başka bavul

Gerçekten bu son! Ama duydukça dayanamıyorum cidden. Hayatımda bu kadar tuhaf başka çok az ilişki gördüm.

Meşhur pasif agresif jüri gay vardı ya. Asistanıyla aynı odada kalan ve yeri geldiği zaman zaman ona çoraplarını değiştiren ince uzun sarı röfleli gay'imiz.

Bu jüri üyesi beyefendi yarışmacı toplamak için gezdikleri dönemlerde asistanıyla tek valiz yapıyormuş. Ve her yere iksinin ortak eşyaları olan bu ortak bavulla gidiliyormuş.

Kırmızı ipli tanganın yanına, Çiftkurtlar beyaz pazar donu aynı bavulda.

Güzel kombinasyon.

4 yorum:

  1. Ay abla çok merak ettim,yok mu o asistanın fotoları bir yerlerde?

    YanıtlaSil
  2. Şehir efsanesi gibi oldu bu mevzu. Gerçekten bir gören olduğunu bile sanmıyorum.

    YanıtlaSil
  3. asla ""ben eşcinsel değilim", "evlenmek istiyorum artık" gibi açıklamalar yapacak kadar ünlü olamayacak. uyuz lubunya...

    YanıtlaSil
  4. samsunlu yakısıklı yarısmacı elendiğinde hönk hönk nasıl da ağlamıstı.. çocuk 19 yasındaydı.. bende unutamamışım demekkii.))

    YanıtlaSil